دانلود فایل با شمار فاکتور
لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید
جدیدترین لغات واژهنامه
کشورهای شمال اروپا
آتش سوزی های جنگلی
دوسویه
نادیده گرفتن، دست انداخ
اجتناب ناپذیر، بی شفقت،
آمار بازدیدکنندگان
بازدید امروز :54
بازدید روز گذشته :54
بازدید این هفته :314
بازدید این ماه :1057
مجموع آمار بازدید ها :800682
بازدید روز گذشته :54
بازدید این هفته :314
بازدید این ماه :1057
مجموع آمار بازدید ها :800682
عنوان محصول: بررسی رویکردها و ایده های پژوهش در رهبری آموزشی: ارزیابی تجربی Philip Hallinger
توضیحات مختصر:
هدف: نظرات محققان نقش اساسی ولی ناشناخته در تولید دانش و انباشتگی آن بازی میکند. تا به حال، توجه محدودی روی روش شناسی نظرات محققان انجام شده است. این مطالعات نیز در مدیریت آموزشی از سال های 1950تا 1960 مورد توجه قرار گرفته است. این مقاله در قالب " روش شناختی مربوط به بررسی پژوهش" در مدیریت آموزشی و...
|
بررسی رویکردها و ایده های پژوهش در رهبری آموزشی: ارزیابی تجربی Philip Hallinger |
قیمت : 37000 تومان
تخفیف: 4000 تومان
تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی: 29300 تومان
742 بازدید
کد مقاله: TTC-
3383
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Abstract
Purpose: Reviews of research play a critical but underappreciated role
in knowledge production and accumulation. Yet, until relatively recently,
limited attention has been given to the methodology of conducting reviews
of research. This observation also applies in educational leadership and
management where reviews of research have charted intellectual progress
since the fields inception in the 1950s and 1960s. This paper was framed as
a methodological review of reviews of research in educational leadership
and management. Method: The author analyzed 38 reviews of research in
educational leadership published in nine international refereed journals over
the past 52 years. The author applies a conceptual framework and analytical
rubric for conducting systematic reviews of research in analyzing this sample
of research reviews. Data analysis focuses on describing methodological
characteristics, illuminating patterns of strength and weakness in review
methods, and identifying a set of exemplary reviews. Findings: Despite
publication of a number of exemplary reviews, there remains considerable
room for improvement in the methodology of conducting systematic reviews
of research in educational leadership and management. The study identified a
tendency for research reviews in this field to omit key information concerning
the rationale and nature of the studies included in the reviews, methods of data collection, extraction, evaluation and analysis, and how these choices
impacted interpretation of the findings. Implications: This comprehensive
set of 38 published review articles tracks the historical development of the field
and, by itself, represents a rich harvest from the study. Within this historical
corpus of reviews, the study identified a subset of exemplary reviews that
can serve as useful models for future scholarship. Finally, by identifying patterns
of methodological strength and weakness among the reviews as a group, the
report offers empirically grounded recommendations for strengthening future
reviews of research in educational leadership and management.
چکیده
هدف: نظرات محققان نقش اساسی ولی ناشناخته در تولید دانش و انباشتگی آن بازی میکند. تا به حال، توجه محدودی روی روش شناسی نظرات محققان انجام شده است. این مطالعات نیز در مدیریت آموزشی از سال های 1950تا 1960 مورد توجه قرار گرفته است. این مقاله در قالب " روش شناختی مربوط به بررسی پژوهش" در مدیریت آموزشی و مدیریت بیان میشود.
روش: مولف در این مقاله 38 نظر مقاله مربوط به محققان را در زمینه مدیریت آموزشی ارائه شده در 9 مجله در 52 سال اخیر بررسی کرد. مولفان یک چارچوب مفهومی و سرفصل تحلیل برای بررسی های سیستماتیک محقق در تحلیل نمونه های مربوط به مقالات دانشمندان ارائه نمودند. تحلیل داده روی بیان ویژگی های روش، الگو های بیانی قدرتمند و ضعف در روش های مروری تمرکز کرده و مجموعه ای از بررسی های مثال زدنی را شناسایی میکند.
یافته ها: با جود انتشار تعدادی از بررسی های نمونه ای، موارد قابل توجهی برای بهبود در روش انجام بررسی های سیستماتیک تحقیقی در رهبری آموزشی و مدیریت وجود دارد. مقاله مورد نظر، یک گرایش برای بررسی های تحقیقاتی در این رشته در حذف اطلاعات کلیدی در مورد منطق و ماهیت مطالعات موجود در بررسی، روش جمع آوری داده ها، استخراج، ارزیابی و تجزیه و تحلیل، و چگونگی این انتخاب تفسیر یافته تأثیر داشته است.
مفاهیم: این مجموعه جامع از 38 مقاله مروری، توسعه تاریخی زمینه را مشخص کرده و یک محصول از مطالعه را بیان میکند. با استفاده از بیان تاریخی مربوط به بررسی ها، مقاله، یک زیرمجموعه از بررسی های نمونه ای را ارائه داد که میتواند مدل های قابل استفاده ای برای تحقیق های آینده ایجاد کند. در نهایت، با شناسایی الگوهای قدرت روش و ضعف بین بررسی ها به صورت یک گروه، این گزارش تجربی توصیه ای برای تقویت بررسی آینده پژوهش در رهبری آموزشی و مبتنی بر مدیریت ارائه میکند.
تعداد صفحات انگلیسی:39
صفحه
تعداد صفحات فـارسـی:31
صفحه
- آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
- تلفن تماس: 09016347107
- تلفن ثابت : 35250068-041
- Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس ایمیل
- @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز تخصصی تلاش ترجمه از سال 1385 شروع به کار نموده است و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام شده است.
تمامی ترجمههای انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام میشوند. ترجمههای انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه میشود.