نقش مدل‌های کسب‌و‌کار باز در تجاری سازی فناوری ها
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :21
بازدید روز گذشته :53
بازدید این هفته :329
بازدید این ماه :1003
مجموع آمار بازدید ها :798961

عنوان محصول: نقش مدل‌های کسب‌و‌کار باز در تجاری سازی فناوری ها

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته اقتصاد
تاریخ انتشار: سه شنبه 30 فروردين 1396
نقش مدل‌های کسب‌و‌کار باز در تجاری سازی فناوری ها نقش مدل‌های کسب‌و‌کار باز در تجاری سازی فناوری ها
توضیحات مختصر: هدف: این مقاله تأثیر مدل‌های کسب‌و‌کار جدید باز را در کسب‌و‌کار سازی تکنولوژی و با استفاده از داده‌های به دست آمده از 30 شرکت از شرکت‌های تولیدی کره جنوبی، مورد آزمایش قرار می‌دهد. روش: این یافته‌ها برای پشتیبانی از تشخیص 5 فرضیه مرتبط با توسعه زمانی، مدیریت آی‌پی، فروش، اندازه شرکت و شدت R&D استفا...
نقش مدل‌های کسب‌و‌کار باز در تجاری سازی فناوری ها نقش مدل‌های کسب‌و‌کار باز در تجاری سازی فناوری ها


قیمت قیمت : 41000 تومان
تخفیف تخفیف: 2500 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 34400 تومان
654 بازدید
کد مقاله: TTC- 3421
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Whitepapers

The Role of Open Business Model in Technology Commercialization
Abstract
Purpose: This paper has examined the impact of open innovation business model in technology commercialization with the data from 30 companies of manufacturing firms in South Korea. Methods: The findings provide support for distinguishing five hypotheses relating to development time, IP management, sales, firm size and R&D intensity. To test the hypotheses, data were collected using via e-mail and fax. Small and medium-sized (less than 300 employees) and large industrial firms were chosen for this study. Results: The result shows that openness in its business model is positively associated with successful technology commercialization. Conclusion: The major findings and the implications are: First, as the business model gets more open, development period of technology will be more favorable which gets benefit from rising costs of innovation. Second, as the business model gets more open, large portion of sales are created from new products. Thus, the problem of shorter product life in the market which affects large portion of market revenue can be solved through an open business model. Third, in general, R&D intensity, firm size and the level of IP management affect determination of business model types. The findings also suggest that companies need to increasingly address their external technology exploitation process instead of focusing on their internal innovation processes.
Keywords: Open Innovation, Business Model, Technology Commercialization, Intellectual Property Management, Closed Innovation, R&D Investment

چکیده
هدف: این مقاله تأثیر مدل‌های کسب‌و‌کار جدید باز را در کسب‌و‌کار سازی تکنولوژی و با استفاده از داده‌های به دست آمده از 30 شرکت از شرکت‌های تولیدی کره جنوبی، مورد آزمایش قرار می‌دهد. روش: این یافته‌ها برای پشتیبانی از تشخیص 5 فرضیه مرتبط با توسعه زمانی، مدیریت آی‌پی، فروش، اندازه شرکت و شدت R&D استفاده می‌شوند. برای آزمودن فرضیه‌ها، داده‌ها با استفاده از ایمیل و دورنگار جمع آوری می‌شوند. سایزهای کوچک و بزرگ (کمتر از 30 کارمند) و صنایع با اندازه بزرگ برای این تحقیق مورد استفاده قرار می‌گیرند. نتیجه: نتایج نشان می‌دهند که باز بودن در مدل تجارت به‌صورت مثبتی با کسب‌و‌کار سازی تکنولوژی در ارتباط است و به آن پیوند خورده است. نتیجه گیری: بخش بزرگی از یافته‌ها و پیاده سازی ها نشان می‌دهند که مدل کسب‌و‌کار اگر به سمت باز شدن حرکت نماید در این صورت استفاده از مدل فناوری می‌تواند بهره‌مندی‌های زیادی را در افزایش هزینه‌ها در بر داشته باشد. همچنین با حرکت مدل‌های کسب‌و‌کار به سمت باز شدن، بخش برگی از فروش از محصول جدید ساخته می‌شود. با در نتیجه مشکل عمر کوتاه محصول در بازار که تأثیر بسیار زیادی بر در آمد کسب‌و‌کار دارد با استفاده از مدل کسب‌و‌کار باز قابل حل خواهد بود. و اینکه در کل شدت R&D، اندازه شرکت و سطح مدیریت آی‌پی تأثیر بسیار زیادی در تعیین نوع مدل کسب‌و‌کار دارند. نتایج نشان می‌دهند که شرکت‌ها به‌جای تمرکز بر روی ایجاد نوآوری‌های داخلی باید به‌صورت فزاینده‌ای تمرکز خود را برای بهره برداری از فن آوری های خارجی قرار دهند.
کلمات کلیدی: نوآوری‌های باز، مدل کسب‌و‌کار، تجاری¬سازی تکنولوژی، مدیریت هوشمند دارایی‌ها، نوع آوری های محدود، سرمایه‌گذاری R&D

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:20 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:23 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.