دانلود فایل با شمار فاکتور
لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید
جدیدترین لغات واژهنامه
کشورهای شمال اروپا
آتش سوزی های جنگلی
دوسویه
نادیده گرفتن، دست انداخ
اجتناب ناپذیر، بی شفقت،
آمار بازدیدکنندگان
بازدید امروز :62
بازدید روز گذشته :97
بازدید این هفته :437
بازدید این ماه :1138
مجموع آمار بازدید ها :813514
بازدید روز گذشته :97
بازدید این هفته :437
بازدید این ماه :1138
مجموع آمار بازدید ها :813514
عنوان محصول: داده های بزرگ اجتماعی: یافته های اخیر و چالش های جدید
دستهبندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار:
شنبه 16 بهمن 1395
توضیحات مختصر:
داده های بزرگ بعنوان یک مشکل بسیار مهم برای بخش بزرگی از تحقیقات در زمینه هایی مانند ، داده کاوی، یادگیری ماشین، هوش محاسباتی، ترکیب اطلاعات، وب معنایی و شبکه های اجتماعی هستند. رشد چارچوب داده های بزرگ از قبیل هادوپ آپاچی و اخیرا اسپارک برای پردازش داده های خیلی بزرگ به منظور استفاده کارا از ا...
|
![]() | داده های بزرگ اجتماعی: یافته های اخیر و چالش های جدید |




537 بازدید
کد مقاله: TTC-
3178
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Abstract
Big data has become an important issue for a large number of research areas such as data mining, machine learning, computational intelligence, information fusion, the semantic Web, and social networks. The rise of different big data frameworks such as Apache Hadoop and, more recently, Spark, for massive data processing based on the MapReduce paradigm has allowed for the efficient utilization of data mining methods and machine learning algorithms in different domains. A number of libraries such as Mahout and SparkMLib have been designed to develop new efficient applications based on machine learning algorithms. The combination of big data technologies and traditional machine learning algorithms has generated new and interesting challenges in other areas as social media and social networks. These new challenges are focused mainly on problems such as data processing, data storage, data representation, and how data can be used for pattern mining, analyzing user behaviors, and visualizing and tracking data, among others. In this paper, we present a revision of the new methodologies that is designed to allow for efficient data mining and information fusion from social media and of the new applications and frameworks that are currently appearing under the umbrella of the social networks, social media and big data paradigms.
چکیده
داده های بزرگ بعنوان یک مشکل بسیار مهم برای بخش بزرگی از تحقیقات در زمینه هایی مانند ، داده کاوی، یادگیری ماشین، هوش محاسباتی، ترکیب اطلاعات، وب معنایی و شبکه های اجتماعی هستند. رشد چارچوب داده های بزرگ از قبیل هادوپ آپاچی و اخیرا اسپارک برای پردازش داده های خیلی بزرگ به منظور استفاده کارا از الگوریتم¬های داده کاوی و الگوریتم های یادگیری ماشین در حوزه های مختلف انجام شده است. برخی از کتابخانه های نرم افزاری مانندMahout و SparkMLib برای توسعه کاربردهای مختلف مبتنی بر الگوریتم¬های یادگیری ماشین توسعه یافته اند. ترکیب تکنولوژی داده های بزرگ و الگوریتم های یادگیری ماشین سنتی بعنوان یک چالش جدید در شبکه های و رسانه های اجتماعی هستند. این چالش ها اغلب بر روی یک مشکل مانند، پردازش داده، ذخیره داده، نمایش داده، چگونگی استفاده از الگو های داده کاوی، تجزیه و تحلیل رفتار کاربران ، بصری سازی و پیگیری داده و مواردی از این قبیل استفاده می شود. در این مقاله، یک روش شناسی جدید ارائه می دهیم که به ما اجازه می دهد تا یک داده کاوی کارا را ایجاد کرده و امکان ترکیب اطلاعات به دست آمده از رسانه های اجتماعی را فراهم نماییم. همچنین کاربردها و چارچوب های جدید که در حال حاضر در زیر سایه شبکه های اجتماعی ، رسانه های اجتماعی و الگوهای داده های بزرگ استفاده می شوند را معرفی می کنیم.

