دانلود فایل با شمار فاکتور
لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید
جدیدترین لغات واژهنامه
کشورهای شمال اروپا
آتش سوزی های جنگلی
دوسویه
نادیده گرفتن، دست انداخ
اجتناب ناپذیر، بی شفقت،
آمار بازدیدکنندگان
بازدید امروز :45
بازدید روز گذشته :70
بازدید این هفته :375
بازدید این ماه :1118
مجموع آمار بازدید ها :800743
بازدید روز گذشته :70
بازدید این هفته :375
بازدید این ماه :1118
مجموع آمار بازدید ها :800743
عنوان محصول: اعتماد بعنوان تسهیل کننده ای در محاسبات ابری: مرور
توضیحات مختصر:
محاسبات ابری، منابع مقیاس پذیری و ارتجاعی انبوهی (بعنوان مثال، داده ها، توان محاسباتی و سرویس ها) بر روی اینترنت از مراکز داده راه دور برای مصرف کننده ها عرضه می کند. نفوذ بازار در حال رشد بهمراه چشم انداز سرویس و فراهم کننده ی متمایزتر، بازارهای محاسبات ابری را به بازارهای رقابتی تر تبدیل می کند. د...
|
اعتماد بعنوان تسهیل کننده ای در محاسبات ابری: مرور |
قیمت : 50000 تومان
تخفیف: 5000 تومان
تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی: 40000 تومان
546 بازدید
کد مقاله: TTC-
3164
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Abstract
Cloud computing offers massively scalable, elastic resources (e.g., data, computing power, and services) over the internet from remote data centres to the consumers. The growing market penetration, with an evermore diverse provider and service landscape, turns Cloud computing marketplaces a highly competitive one. In this highly competitive and distributed service environment, the assurances are insufficient for the consumers to identify the dependable and trustworthy Cloud providers. This paper provides a landscape and discusses incentives and hindrances to adopt Cloud computing from Cloud consumers’ perspective. Due to these hindrances, potential consumers are not sure whether they can trust the Cloud providers in offering dependable services. Trust-aided unified evaluation framework by leveraging trust and reputation systems can be used to assess trustworthiness (or dependability) of Cloud providers. Hence, cloud-related specific parameters (QoS + ) are required for the trust and reputation systems in Cloud environments. We identify the essential properties and corresponding research challenges to integrate the QoS + parameters into trust and reputation systems. Finally, we survey and analyse the existing trust and reputation systems in various application domains, characterizing their individual strengths and weaknesses. Our work contributes to understanding 1) why trust establishment is important in the Cloud computing landscape, 2) how trust can act as a facilitator in this context and 3) what are the exact requirements for trust and reputation models (or systems) to support the consumers in establishing trust on Cloud providers.
چکیده
محاسبات ابری، منابع مقیاس پذیری و ارتجاعی انبوهی (بعنوان مثال، داده ها، توان محاسباتی و سرویس ها) بر روی اینترنت از مراکز داده راه دور برای مصرف کننده ها عرضه می کند. نفوذ بازار در حال رشد بهمراه چشم انداز سرویس و فراهم کننده ی متمایزتر، بازارهای محاسبات ابری را به بازارهای رقابتی تر تبدیل می کند. در این محیط سرویس توزیع شده با رقابت بالا، اطمینان ها برای مصرف کننده ها در شناسایی فراهم کننده های ابر قابل اعتماد کافی نیستند. این مقاله یک چشم انداز ارائه می کند و به بررسی محرک ها و موانع برای اتخاذ محاسبات ابری از دیدگاه مصرف کننده های ابر می پردازد. به دلیل این موانع، مصرف کننده های بالقوه مطمئن نیستند که آیا می توانند به فراهم کننده های ابر در عرضه ی سرویس های قابل اعتماد، اعتماد کنند یا نه. چارچوب ارزیابی یکپارچه ی مبتنی بر اعتماد با تغییر سیستم های اعتماد و اعتبار می تواند برای ارزیابی قابلیت اعتماد (قابلیت اطمینان) فراهم کننده های ابر مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین، پارامترهای ویژه ی مبتنی بر ابر (QoS+) برای سیستم های اعتماد و اعتبار در محیط های ابر مورد نیاز هستند. به شناسایی ویژگی های اصلی و چالش های پژوهشی متناظر جهت یکپارچه سازی پارامترهای QoS+ در سیستم های اعتماد و اعتبار می پردازیم. در نهایت، به بررسی و آنالیز سیستم های اعتماد و اعتبار موجود در دامنه های کاربردی متعدد با شناسایی قوت ها و ضعف های انحصاری شان می پردازیم. هدف تحقیق ما، درک موارد زیر است: 1) چرا ایجاد اعتماد در چشم انداز محاسبات ابری مهم است، 2) چگونه اعتماد می تواند به عنوان یک تسهیل کننده در این متن عمل کند و 3) نیازهای دقیق برای مدل های اعتماد و اعتبار (یا سیستم ها) برای پشتیبانی از مصرف کننده ها در ایجاد اعتماد روی فراهم کننده های ابر کجا هستند.
تعداد صفحات انگلیسی:18
صفحه
تعداد صفحات فـارسـی:33
صفحه
- آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
- تلفن تماس: 09016347107
- تلفن ثابت : 35250068-041
- Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس ایمیل
- @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز تخصصی تلاش ترجمه از سال 1385 شروع به کار نموده است و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام شده است.
تمامی ترجمههای انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام میشوند. ترجمههای انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه میشود.