دانلود فایل با شمار فاکتور
لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید
جدیدترین لغات واژهنامه
کشورهای شمال اروپا
آتش سوزی های جنگلی
دوسویه
نادیده گرفتن، دست انداخ
اجتناب ناپذیر، بی شفقت،
آمار بازدیدکنندگان
بازدید امروز :27
بازدید روز گذشته :74
بازدید این هفته :224
بازدید این ماه :898
مجموع آمار بازدید ها :798856
بازدید روز گذشته :74
بازدید این هفته :224
بازدید این ماه :898
مجموع آمار بازدید ها :798856
عنوان محصول: مسائل انگیزشی: تعاملات بین اهداف پیشرفت و چارچوب عامل برای یادگیری خود تنظیمی در سیستم تدریس هوشمند (چکیده و مقدمه)
توضیحات مختصر:
در این مطالعه، به بررسی تاثیر اهداف پیشرفت و چارچوب روی یادگیری خود تنظیمی (خودمحوری) (SRL) و پیشرفت در فرامربی (Meta Tutor)، یک سیستم تدریس هوشمند چندعاملی پرداختیم. 83 دانشجوی لیسانس بطور تصادفی به شرایط کنترلی یا تحریک و بازخورد انتساب یافتند و در جلسه آموزشی 1 ساعته با فرامربی جهت یادگیری در مور...
|
مسائل انگیزشی: تعاملات بین اهداف پیشرفت و چارچوب عامل برای یادگیری خود تنظیمی در سیستم تدریس هوشمند (چکیده و مقدمه) |
قیمت : 16500 تومان
تخفیف: 500 تومان
تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی: 14350 تومان
354 بازدید
کد مقاله: TTC-
3722
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Abstract
In this study, we examined the influence of achievement goals and scaffolding on self-regulated learning (SRL) and achievement within MetaTutor, a multi-agent intelligent tutoring system. Eighty-three (N = 83) undergraduate students were randomly assigned to either a control or prompt and feedback condition and engaged in a 1-h learning session with MetaTutor to learn about the human circulatory system. Process and product data were collected from all participants prior to, during, and following the session. MANCOVA analyses revealed that students in the prompt and feedback condition deployed more SRL strategies and spent more time viewing relevant science material compared to students in the control condition. Results also revealed a significant interaction between achievement goals and condition on achievement outcomes, such that learners adopting a dominant performance-approach demonstrated higher achievement in the prompt and feedback condition. Findings are discussed in relation to the role of motivation in self-regulated learning within computer-based learning environments. Implications for the design of pedagogical agents are also discussed.
چکیده
در این مطالعه، به بررسی تاثیر اهداف پیشرفت و چارچوب روی یادگیری خود تنظیمی (خودمحوری) (SRL) و پیشرفت در فرامربی (Meta Tutor)، یک سیستم تدریس هوشمند چندعاملی پرداختیم. 83 دانشجوی لیسانس بطور تصادفی به شرایط کنترلی یا تحریک و بازخورد انتساب یافتند و در جلسه آموزشی 1 ساعته با فرامربی جهت یادگیری در مورد سیستم گردش خون انسان شرکت کردند.
تعداد صفحات انگلیسی:1
صفحه
تعداد صفحات فـارسـی:3
صفحه
- آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
- تلفن تماس: 09016347107
- تلفن ثابت : 35250068-041
- Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس ایمیل
- @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز تخصصی تلاش ترجمه از سال 1385 شروع به کار نموده است و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام شده است.
تمامی ترجمههای انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام میشوند. ترجمههای انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه میشود.