تخصیص چند گانه چندهدفه مسئله موقعیت هاب با سطوح ظرفیت چندگانه با در نظر گرفتن الگوهای توسعه پایدار
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :28
بازدید روز گذشته :74
بازدید این هفته :225
بازدید این ماه :899
مجموع آمار بازدید ها :798857

عنوان محصول: تخصیص چند گانه چندهدفه مسئله موقعیت هاب با سطوح ظرفیت چندگانه با در نظر گرفتن الگوهای توسعه پایدار

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: پنج شنبه 11 اسفند 1397
تخصیص چند گانه چندهدفه مسئله موقعیت هاب با سطوح ظرفیت چندگانه با در نظر گرفتن الگوهای توسعه پایدار تخصیص چند گانه چندهدفه مسئله موقعیت هاب با سطوح ظرفیت چندگانه با در نظر گرفتن الگوهای توسعه پایدار
توضیحات مختصر: امروزه افزایش جریان ترافیک بین گره‌های مختلف در بخش‌های سرویس و سازندگی منجر شده است که تحقیقات زیادی در زمینه طراحی شبکه‌های هاب به‌منظور انتقال جریان ترافیک جهت بهینه‌سازی انتقال و کاهش هزینه‌های انتقال انجام شود. ازاین‌رو، مسئله تخصیص هاب به‌صورت یک مسئله استراتژیک در نظر گرفته می‌شود و تمرکز بر ...
تخصیص چند گانه چندهدفه مسئله موقعیت هاب با سطوح ظرفیت چندگانه با در نظر گرفتن الگوهای توسعه پایدار تخصیص چند گانه چندهدفه مسئله موقعیت هاب با سطوح ظرفیت چندگانه با در نظر گرفتن الگوهای توسعه پایدار


قیمت قیمت : 34500 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 31050 تومان
491 بازدید
کد مقاله: TTC- 3522
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Whitepapers

Multi-objective multiple allocation hub location problem with multiple capacity levels considering sustainable development paradigm
Abstract
Nowadays, the increase of flow traffic between different nodes in manufacturing and service sectors makes many researchers to work on designing hub networks for transporting the flows in order to optimise transportation and decrease transportation costs. Hence, hub location problems are considered as strategic problems and focusing on all aspects of sustainable development is necessary in such decisions. Therefore, considering environmental aspect of sustainable development with economic objective simultaneously, is one of the most important concerns of decision makers and researchers. Due to such changes observed in attitude of researchers and decision makers, a flow transportation network with economic justification and less environmental impacts could be potentially designed. This research aims to develop a multi-objective mathematical model with multiple allocation and multiple capacity levels to minimise both costs and environmental impacts simultaneously. Capacity levels are used to increase the flexibility of the model for selecting hub nodes. Since this problem is a kind of NP-hard problems, a multi-objective deferential evolution (MODE) algorithm is used to solve generated instances. The performance of the proposed model is then evaluated by analysing the sensitivity of the model in response to variations made in the model parameters.
Keywords: multiple capacity levels; environmental impacts; multi-objective differential evolution algorithm; MODE; multi-objective hub location

چکیده
امروزه افزایش جریان ترافیک بین گره‌های مختلف در بخش‌های سرویس و سازندگی منجر شده است که تحقیقات زیادی در زمینه طراحی شبکه‌های هاب به‌منظور انتقال جریان ترافیک جهت بهینه‌سازی انتقال و کاهش هزینه‌های انتقال انجام شود. ازاین‌رو، مسئله تخصیص هاب به‌صورت یک مسئله استراتژیک در نظر گرفته می‌شود و تمرکز بر تمامی جنبه‌های توسعه پایدار در چنین تصمیم‌گیری‌هایی دارای اهمیت است. ازاین‌رو در نظر گرفتن جنبه‌های محیطی توسعه پایدار به همراه اهداف اقتصادی یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها برای تصمیم‌گیرنده‌ها و محققین است. با توجه به این تغییرات در دیدگاه محققین و تصمیم‌گیرنده‌ها، شبکه‌های انتقال جریان ترافیک با در نظر گرفتن توجیهات اقتصادی و تأثیرات محیطی حداقل طراحی می‌شوند. هدف این مقاله توسعه یک مدل ریاضی چندهدفه با تخصیص چندگانه و سطوح ظرفیت چندگانه به‌منظور کمینه‌سازی هزینه و تأثیرات محیطی به‌صورت هم‌زمان است. سطوح ظرفیت به‌منظور افزایش انعطاف‌پذیری مدل جهت انتخاب گره‌های هاب استفاده می‌شود. ازآنجایی‌که این مسئله جز مسائل غیرقطعی NP است در نتیجه یک الگوریتم ارزیابی دیفرانسیل چندهدفه (MODE) برای حل مسئله ساخته شده استفاده می‌شود. کارایی مدل پیشنهادی با آنالیز حساسیت مدل در پاسخ به ورودی‌های مختلف در پارامترهای مدل ارزیابی می‌شود.
کلمات کلیدی: سطوح ظرفیت چندگانه، تأثیرات محیطی، الگوریتم ارزیابی دیفرانسیل چندهدفه، MODE، موقعیت هاب چندهدفه

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:32 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:38 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.