ارزیابی کارایی برای طرح ارتباطی چندگامه مبتنی بر TDMA برای تحویل قابل اطمینان پیام های هشدار در شبکه های بین خودرویی
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :21
بازدید روز گذشته :53
بازدید این هفته :329
بازدید این ماه :1003
مجموع آمار بازدید ها :798961

عنوان محصول: ارزیابی کارایی برای طرح ارتباطی چندگامه مبتنی بر TDMA برای تحویل قابل اطمینان پیام های هشدار در شبکه های بین خودرویی

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: پنج شنبه 11 اسفند 1397
ارزیابی کارایی برای طرح ارتباطی چندگامه مبتنی بر TDMA برای تحویل قابل اطمینان پیام های هشدار در شبکه های بین خودرویی ارزیابی کارایی برای طرح ارتباطی چندگامه مبتنی بر TDMA برای تحویل قابل اطمینان پیام های هشدار در شبکه های بین خودرویی
توضیحات مختصر: شبکه های موردی سیار بین خودرویی که به صورت ونت شناخته میشوند، برای کاهش خطر مربوط به تصادفات جاده ای مانند بهبود راحتی مسافر با ارائه تبادل داده ای بین خودروها ها بین خود خودروها و بین خودروها و زیرساخت ها، استفاده میشوند. یکی از مسائل اساسی در شبکه های ونت، نیاز به بهبود تحویل اطلاعات ایمنی در فاصل...
ارزیابی کارایی برای طرح ارتباطی چندگامه مبتنی بر TDMA برای تحویل قابل اطمینان پیام های هشدار در شبکه های بین خودرویی ارزیابی کارایی برای طرح ارتباطی چندگامه مبتنی بر TDMA برای تحویل قابل اطمینان پیام های هشدار در شبکه های بین خودرویی


قیمت قیمت : 34000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 30600 تومان
415 بازدید
کد مقاله: TTC- 3346
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: IEEE 2017,

Performance Evaluation of a TDMA-based Multi-hop Communication Scheme for Reliable Delivery of Warning Messages in Vehicular Networks
Abstract
Vehicular Ad hoc NETworks, known as VANETs, are deployed to reduce the risk of road accidents as well as to improve passenger comfort by allowing vehicles to exchange different kinds of data, both between the vehicles themselves and potentially between the vehicles and the infrastructure. One of the major issues in VANETs is the need to improve safety information delivery over long distances. Hence, VANETs require efficient and stable routing protocols that can allow the safety information to be disseminated in a timely manner. We recently proposed TRPM, a TDMA-aware routing protocol for multi-hop communication based on a cross layer approach between the Medium Access Control (MAC) and the routing layers, in which the intermediate vehicles are selected according to their geographic position and the position of their time-slot in the TDMA scheduling frame. The main purpose of this paper is to analyze the efficiency of the TRPM protocol. To do so an analytical model is presented in which expressions are derived to calculate two performance metrics: the delivery delay and packet loss rate. In order to validate the mathematical model and the protocol, a comparison between simulation and analytical results is presented using the network simulator ns-2 and the realistic road traffic simulator MOVE/SUMO.
Keywords: Relays, Delays, Safety, Time division multiple access, Routing protocols, Media Access Protocol

چکیده
شبکه های موردی سیار بین خودرویی که به صورت ونت شناخته میشوند، برای کاهش خطر مربوط به تصادفات جاده ای مانند بهبود راحتی مسافر با ارائه تبادل داده ای بین خودروها ها بین خود خودروها و بین خودروها و زیرساخت ها، استفاده میشوند. یکی از مسائل اساسی در شبکه های ونت، نیاز به بهبود تحویل اطلاعات ایمنی در فاصله های زیاد است. از این رو، ونت نیاز به پروتکل های پایدار و موثر مسیر یابی دارد که اجازه انتشار اطلاعات در یک رویه زمانی مناسب به صورت ایمن را مهیا کند. ما اخیرا رویکرد TRPM را ارائه کرده این که یک پروتکل مسیر یابی آگاه از TDMA برای ارتباط چند گامی مبتنی بر لایه تقاطعی بین کنترل دسترسی میانی (MAC) و لایه میانی است که در آن، خودروهای میانی بر اساس مکان جغرافیایی خود انتخاب شده و اسلات زمانی مربوط به فریم زمانبندی TDMA آنها نیز بررسی میشود. هدف اساسی در این مقاله، تحلیل کارایی رویکرد TRPM است. یک مدل تحلیلی در این مقاله ارائه میشود که متریک های کارایی را نشان میدهد و این متریک ها شامل دو متریک کارایی است: نرخ تحویل و نرخ اتلاف بسته. برای ارزیابی مدل ریاضی و پروتکل پیشنهادی، یک مقایسه بین شبیه سازی و نتایج آزمایشگاهی با استفاده از شبیه ساز شبکه ای ns-2 و شبیه ساز ترافیک جاده ای واقع گرایانه MOVE/SUMO ارائه میشود.
کلمات کلیدی: رله ها، تاخیر، ایمنی، دسترسی چندگانه به بخش زمان، پروتکل های مسیریابی، پروتکل دسترسی به رسانه

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:6 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:16 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.