تخصیص بهینه، اندازه گیری و مدیریت انرژی پارکینگ های PHEV در سیستم توزیعی
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :23
بازدید روز گذشته :74
بازدید این هفته :220
بازدید این ماه :894
مجموع آمار بازدید ها :798852

عنوان محصول: تخصیص بهینه، اندازه گیری و مدیریت انرژی پارکینگ های PHEV در سیستم توزیعی

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته الکترونیک
تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 اسفند 1397
تخصیص بهینه، اندازه گیری و مدیریت انرژی پارکینگ های PHEV در سیستم توزیعی تخصیص بهینه، اندازه گیری و مدیریت انرژی پارکینگ های PHEV در سیستم توزیعی
توضیحات مختصر: پیدایش خودروهای اتصال برقی دوگانه سوز (PHEV) منجر به افزایش در مصرف باتری های خودروها برای پشتیبانی شبکه ای می شود. این مقاله یک الگوریتم چندهدفه برای تعیین بهینه ی تعداد پارکینگ ها جهت تخصیص در سیستم توزیعی ارائه می کند. همچنین، الگوریتم بطور بهینه مکان ها و اندازه های این پارکینگ ها را انتخاب می ک...
تخصیص بهینه، اندازه گیری و مدیریت انرژی پارکینگ های PHEV در سیستم توزیعی تخصیص بهینه، اندازه گیری و مدیریت انرژی پارکینگ های PHEV در سیستم توزیعی


قیمت قیمت : 27500 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 24750 تومان
668 بازدید
کد مقاله: TTC- 3551
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: IEEE

Optimal Allocation, Sizing and Energy Management of PHEV Parking Lots in Distribution System
Abstract
The emerging of plug-in-hybrid electric vehicles (PHEV) results in the increase in the utilization of vehicles batteries for grid support. This paper presents a multi-objective algorithm to optimally determine the number of parking lots to be allocated in a distribution system. In addition, the algorithm optimally selects the locations and sizes of these parking lots. The proposed algorithm determines also the corresponding energy scheduling of the system resources. The objective of the proposed algorithm is to minimize the overall energy cost of the system. The problem is formulated as an optimization problem which is solved using artificial bee colony (ABC) algorithm taking into consideration the power system and PHEV operational constraints. The proposed algorithm is applied to a 33-bus radial distribution network. The test results indicate an improvement in the operational conditions of the system.
Keywords: PHEV; Energy management; distribution system; ABC optimization

چکیده
پیدایش خودروهای اتصال برقی دوگانه سوز (PHEV) منجر به افزایش در مصرف باتری های خودروها برای پشتیبانی شبکه ای می شود. این مقاله یک الگوریتم چندهدفه برای تعیین بهینه ی تعداد پارکینگ ها جهت تخصیص در سیستم توزیعی ارائه می کند. همچنین، الگوریتم بطور بهینه مکان ها و اندازه های این پارکینگ ها را انتخاب می کند. الگوریتم پیشنهادی، همچنین زمانبندی انرژی متناظر منابع سیستم را تعیین می کند. هدف الگوریتم پیشنهادی، به حداقل رساندن هزینه انرژی کلی سیستم است. مسئله بصورت یک مسئله بهینه سازی فرموله می شود که با استفاده از الگوریتم کلونی زنبور مصنوعی (ABC) با در نظر گرفتن سیستم توان و محدودیت های اجرایی PHEV حل می شود. الگوریتم پیشنهادی در شبکه توزیعی شعاعی 33 گذرگاهی اعمال می شود. نتایج آزمایش نشان دهنده ی بهبودی در شرایط اجرایی سیستم می باشند.
کلمات کلیدی: PHEV؛ مدیریت انرژی؛ سیستم توزیعی، بهینه سازی ABC

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:8 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:13 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.