مکانیزم های سلولی و ملکولی روی تغییر حالت استخوان
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :18
بازدید روز گذشته :88
بازدید این هفته :482
بازدید این ماه :1536
مجموع آمار بازدید ها :788193

عنوان محصول: مکانیزم های سلولی و ملکولی روی تغییر حالت استخوان

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته زیست شناسی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 اسفند 1396
مکانیزم  های سلولی  و  ملکولی روی  تغییر حالت  استخوان مکانیزم  های سلولی  و  ملکولی روی  تغییر حالت  استخوان
توضیحات مختصر: تغییر حالت استخوان به صورت فيزيولوژيايى مربوط به رویه های است که مسئول جذب مجدد استخوان و شکل دهی مجدد آن هستند و برای بازسازی استخوان هی آسیب دیده و نگهداری مواد معدنی هومئوستاز ضروری هستند. لاوه بر سلول های استخوانی سنتی (استئوکلاست ها ،استئوبلاست ها و استئوسیت ها) ...
مکانیزم  های سلولی  و  ملکولی روی  تغییر حالت  استخوان مکانیزم های سلولی و ملکولی روی تغییر حالت استخوان


قیمت قیمت : 27000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 24300 تومان
814 بازدید
کد مقاله: TTC- 3324
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: MedicalandVeterinaryEntomology

Cellular and Molecular Mechanisms of Bone Remodeling*
Abstract
Physiological bone remodeling is a highly coordinated process responsible for bone resorption and formation and is necessary to repair damaged bone and to maintain mineral homeostasis. In addition to the traditional bone cells (osteoclasts, osteoblasts, and osteocytes) that are necessary for bone remodeling, several immunecells have also been implicated in bone disease. This minireview discusses physiological bone remodeling, outlining the traditional bone biology dogma in light of emerging osteoimmunology data. Specifically discussed in detail are the cellular and molecular mechanisms of bone remodeling, including events that orchestrate the five sequential phases of bone remodeling: activation, resorption, reversal, formation, and termination.

چکیده
تغییر حالت استخوان به صورت فيزيولوژيايى مربوط به رویه های است که مسئول جذب مجدد استخوان و شکل دهی مجدد آن هستند و برای بازسازی استخوان هی آسیب دیده و نگهداری مواد معدنی هومئوستاز ضروری هستند. لاوه بر سلول های استخوانی سنتی (استئوکلاست ها ،استئوبلاست ها و استئوسیت ها) که برای تغییر شکل استخوان حیاتی هستند، سلول های ایمنی نیز در بیماری های استخوانی دخیل هستند. این مقاله در مورد تغییر شکل فيزيولوژيايى استخوان با درنظر گرفتن علایم پوکی استخوان در حال ظهور، علائم زیست شناسی سنتی استخوان را مشخص می کند. به ویژه این رویکرد در مورد جزئیات مکانیزم های سلولی و ملکولی تغییر شکل استخوان شامل رویداد هایی که 5 فاز متوالی تغییر شکل استخوان را مدیریت میکنند، بحث میکند که شامل: فعال شدن، جذب، معکوس سازی، شکل گیری و خاتمه دادن است. استخوان یک بافت پویا است که برای رسیدن و حفظ اندازه، شکل و یکپارچگی ساختاری اسکلتی و تنظیم هومیوستاز معدنی، در طول زندگی مهره داران به طور مداوم تعدیل می شود. دو رویه شامل ایجاد حالت و تغییر حالت، پایه توسعه و نگهداری سیستم اسکلتی هستند. شکل دهی استخوان مسئول رشد و و سازگاری ناشی از مکانیکی استخوان است و نیاز به رویه های برای شکل دهی استخوان و حذف آن ( جذب) دارد که در مکان های متمایزی از بدن رخ میدهد. تغییر شکل استخوان مسئول حذف و باز سازی استخوان آسیب دیده برای حفظ یک پارچگی استکلت بدن و هومئوستاز معدنی است. این رویه موجود نیاز به فعالیت های هماهنگ برای مشارکت سلولی برای اطمینان از جذب استخوان و انجام شکل دهی استخوان به صورت متوالی در نقطه مشترک برای حفاظت از استخوان است. این مقاله، مشارکت مکانیزم های سلولی و ملکولی را که 5 فاز متمایز در تغییر شکل و جذب استخوان را هماهنگ کرده و شامل سلول های ایمنی و نقش آنها در فیزیولوژی استخوان نرمال هستند، بررسی میکند..
کلمات کلیدی: تغییر حالت استخوان

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:7 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:13 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.