دانلود فایل با شمار فاکتور
لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید
جدیدترین لغات واژهنامه
آمار بازدیدکنندگان
بازدید روز گذشته :45
بازدید این هفته :84
بازدید این ماه :1616
مجموع آمار بازدید ها :801241
عنوان محصول: بخش بندی سبک های تصمیم گیری مصرف کننده (CDMS) در راستای اقدام بازاریابی: راهکار مدل سازی مسیر حداقل مربعات جزئی (PLS)
توضیحات مختصر:
روش تصمیم گیری مصرف کننده ها در کانال های آنلاین و آفلاین با توجه به درک هایشان از اقدامات بازاریابی خرده فروش ها در مقالات فعلی بخوبی قابل درک نمی باشد. تعداد کمی مطالعه ی تجربی به بررسی سبک های تصمیم گیری مصرف کننده (CDMS) و اقدام بازاریابی در میان مصرف کننده های آنلاین و مرکز خرید پرداخته است... |
بخش بندی سبک های تصمیم گیری مصرف کننده (CDMS) در راستای اقدام بازاریابی: راهکار مدل سازی مسیر حداقل مربعات جزئی (PLS) |
The way consumers make decisions across online and offline channels according to their perceptions of retailers׳ marketing practices is not well understood in the current literature. A few empirical studies have examined consumer decision-making styles (CDMS) and marketing practice among online and shopping mall consumers. This research endeavors to understand CDMS as market segments on the perception of marketing practice across retail channels. A total of 315 online and paper–pencil-questionnaires were collected to conduct the statistical analysis for the measurement and structural model using the partial least squares (PLS) path modeling approach, a structural equation modeling (SEM) technique. Six consumers׳ characteristics–perfectionist, brand consciousness, price conscious, fashion conscious, recreational and impulsive shoppers–were assessed in respect of retail products, price, advertising and retailing across-channels. The study contributes to retailing management by enabling it to implement effective retail segmentation and cross-channel strategy according to CDMS. The study limitations and implications are discussed.
روش تصمیم گیری مصرف کننده ها در کانال های آنلاین و آفلاین با توجه به درک هایشان از اقدامات بازاریابی خرده فروش ها در مقالات فعلی بخوبی قابل درک نمی باشد. تعداد کمی مطالعه ی تجربی به بررسی سبک های تصمیم گیری مصرف کننده (CDMS) و اقدام بازاریابی در میان مصرف کننده های آنلاین و مرکز خرید پرداخته است. این پژوهش در تلاش است تا CDMS را بعنوان بخش های بازار با درک اقدام بازاریابی در میان کانال های خرده فروشی درم کند. کل 315 پرسشنامه ی آنلاین و کاغذی جهت انجام آنالیز آماری برای ارزیابی و مدل ساختاری با استفاده از راهکار مدل سازی مسیر حداقل مربعات جزئی (PLS) که یک تکنیک مدل سازی معادله ساختاری (SEM) است، جمع آوری شدند. ویژگی های شش مصرف کننده – کمال گرایی، آگاهی از برند، آگاهی از قیمت، آگاهی از مد، کاسب های خرده فروش تفریحی و انگیزشی در راستای محصولات خرده فروشی، قیمت، تبلیغات و خرده فروشی در میان کانال ها مورد ارزیابی قرار گرفتند. این مطالعه در مدیریت خرده فروشی با فراهم سازی آن جهت پیاده سازی بخش بندی خرده فروش موثر و استراتژی میان کانالی با توجه به CDMS نقش دارد. محدودیت ها و مفاهیم مطالعه مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.
- آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
- تلفن تماس: 09016347107
- تلفن ثابت : 35250068-041
- Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس ایمیل
- @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز تخصصی تلاش ترجمه از سال 1385 شروع به کار نموده است و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام شده است.
تمامی ترجمههای انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام میشوند. ترجمههای انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه میشود.