دانلود فایل با شمار فاکتور
لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید
جدیدترین لغات واژهنامه
آمار بازدیدکنندگان
بازدید روز گذشته :54
بازدید این هفته :318
بازدید این ماه :1061
مجموع آمار بازدید ها :800686
عنوان محصول: سوابق استفاده از مدل تجارت به تجارت (B2B) رسانه اجتماعی در بازاریابی صنعتی: دیدگاه مشتریان
توضیحات مختصر:
هدف: هدف این مطالعه، شرح رفتار مشتریان تجارت به تجارت (B2B) در راستای استفاده از رسانه اجتماعی شان برای اهداف B2B و سوابق این رفتار در بازاریابی صنعتی است که به بررسی تاثیر فرهنگ مشارکت، حمایت همکاران و عوامل شخصی و روانشناسی روی رفتار مشتری در راستای استفاده از تجارت رسانه اجتماعی می پردازد. طر... |
سوابق استفاده از مدل تجارت به تجارت (B2B) رسانه اجتماعی در بازاریابی صنعتی: دیدگاه مشتریان |
Purpose – The purpose of this study is to clarify business-to-business (B2B) customers behavior regarding their social media use for B2B purposes and the antecedents of this behavior in the industrial marketing setting. It explores the influence of corporate culture, colleagues support and personal and psychological factors on customer behavior toward social media business use. Design/methodology/approach – The authors conducted an online questionnaire survey among key customer accounts of an information technology service company (N = 82). Partial least squares (PLS) path modeling was utilized to analyze the relationship between the dependent variable (social media business use) and the independent variables. Findings – Results show that private social media usage has the most significant relationship with the social media business use. Colleagues at work are also supporting B2B social media use and personal characteristics are also of importance. Surprisingly, perception of usability of social media for B2B use did not explain social media business use within our sample. Research limitations/implications – The chosen methodology, sampling frame and sample size may limit generalizability. Therefore, researchers are encouraged to test the proposed hypothesis in other settings, particularly as the diffusion of B2B social media increases. Practical implications – The paper provides insights into how marketing managers can make an impact with their social media marketing. For example, when planning social media activities, companies need to consider which social media services could serve their marketing and communication targets and would reach the customers. Originality/value – Studies related to social media in B2B, especially from a customer’s perspective, are still limited, and the authors do not know how customer firms value industrial marketing activities in social media. This novel paper provides insights into managers reasons for using social media and gives guidelines for B2B marketers on how to conduct social media marketing in the future.
هدف: هدف این مطالعه، شرح رفتار مشتریان تجارت به تجارت (B2B) در راستای استفاده از رسانه اجتماعی شان برای اهداف B2B و سوابق این رفتار در بازاریابی صنعتی است که به بررسی تاثیر فرهنگ مشارکت، حمایت همکاران و عوامل شخصی و روانشناسی روی رفتار مشتری در راستای استفاده از تجارت رسانه اجتماعی می پردازد. طرح/متدولوژی/راهکار: محققان یک بررسی پرسشنامه ای آنلاین در میان حساب های مشتری کلیدی شرکت خدمات فناوری اطلاعات (N=82) انجام دادند. مدل سازی مسیر حداقل مربعات جزئی (PLS) برای تجزیه و تحلیل رابطه بین متغیر وابسته (استفاده از تجارت رسانه اجتماعی) و متغیرهای مستقل استفاده شده است. یافته ها: نتایج نشان می دهند که مصرف رسانه ی اجتماعی خصوصی، مهم ترین رابطه را با استفاده از تجارت رسانه اجتماعی دارد. همکاران در این زمینه از استفاده از رسانه ی اجتماعی تجارت به تجارت حمایت می کنند و ویژگی های شخصی نیز حائز اهمیت هستند. جالب توجه است که درک قابلیت استفاده از رسانه اجتماعی برای استفاده از B2B به شرح استفاده از تجارت رسانه ی اجتماعی در نمونه ی ما نپرداخته است. محدودیت ها/ مفاهیم پژوهش: متدولوژی انتخاب شده، فریم نمونه برداری و اندازه نمونه ممکن است تعمیم پذیری را محدود سازند. بنابراین، محققان تشویق می شوند تا فرضیه ی پیشنهادی را در سایر شرایط مخصوصا با افزایش انتشار رسانه ی اجتماعی B2B تست کنند. مفاهیم عملی: این مقاله ادراکاتی در مورد نحوه ی تاثیرگذاری مدیران بازاریابی با بازاریابی رسانه اجتماعی شان ارائه می کند. بعنوان مثال، هنگام برنامه ریزی فعالیت های رسانه اجتماعی، شرکت ها باید در نظر گیرند که کدام خدمات رسانه اجتماعی می توانند بعنوان هدف های بازاریابی و ارتباطاتی شان عمل کنند و به مشتریان دست یابند. ابتکار/ ارزش: مطالعات مربوط به رسانه اجتماعی در B2B، مخصوصا از دیدگاه مشتری هنوز محدود هستند و محققان نمی دانند که چگونه شرکت های مشتری، فعالیت های بازاریابی صنعتی را در رسانه اجتماعی ارزش گذاری می کنند. این مقاله جدید ادراکاتی در مورد علل مدیران برای استفاده از رسانه اجتماعی ارائه می کند و همچنین رهنمودهایی برای بازاریاب های B2B در مورد نحوه ی انجام بازاریابی رسانه اجتماعی در آینده ارائه می کند.
- آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
- تلفن تماس: 09016347107
- تلفن ثابت : 35250068-041
- Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس ایمیل
- @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز تخصصی تلاش ترجمه از سال 1385 شروع به کار نموده است و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام شده است.
تمامی ترجمههای انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام میشوند. ترجمههای انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه میشود.