کنترل و اجرا برای افزایش منابع پرسشی در یک قرار داد JIT
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :58
بازدید روز گذشته :54
بازدید این هفته :318
بازدید این ماه :1061
مجموع آمار بازدید ها :800686

عنوان محصول: کنترل و اجرا برای افزایش منابع پرسشی در یک قرار داد JIT

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته مدیریت
تاریخ انتشار: دوشنبه 29 فروردين 1396
کنترل و اجرا برای افزایش منابع پرسشی در یک قرار داد JIT کنترل و اجرا برای افزایش منابع پرسشی در یک قرار داد JIT
توضیحات مختصر: پاسخ سریع به تقاضای مشتری یک نقطه بزرگ است که باید در زنجیره تأمین به آن توجه زیادی شود. جنگ های مربوط به کنترل موجودی و منابع بین تأمین کندگان و مشتریان آنها، معمولا رایج است و به حالتی مربوط است که در آن هر زنجیره تأمین تلاش میکند تا انبار خود را به دلیل وجود گرانی کاهش دهد. برای اطمینان از این که...
کنترل و اجرا برای افزایش منابع پرسشی در یک قرار داد JIT کنترل و اجرا برای افزایش منابع پرسشی در یک قرار داد JIT


قیمت قیمت : 37000 تومان
تخفیف تخفیف: 2500 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 30800 تومان
538 بازدید
کد مقاله: TTC- 3379
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Elsevier 2015,

Control and enforcement in order to increase supplier inventory in a JIT contract
Abstract
Prompt response to customer demand has long been a point of major concern in supply chains. Inventory wars between suppliers and their customers are common, owing to cases in which one supply chain party attempts to decrease its stock at the expense of the other party. In order to ensure that suppliers meet their commitments to fulfill orders on time, customers must formulate incentives or, alternatively, enforce penalties. This paper deals with a customer organization that has a contract with a supplier, based on Just-In-Time strategy. Initiating a policy of sanctions, the customer becomes the lead player in a Stackelberg game and forces the supplier to hold inventory, which is made available to the customer in real-time. Using a class of sanctioning functions, we show that the customer can force the supplier to hold inventory up to some maximal value, rendering actual enforcement of sanctions unnecessary. However, contrary to expectations, escalation of the enforcement level can in fact reduce the capacity of the supplier to replenish on time. Consequently, the customer must sanction meticulously in order to receive his inventory on time. Having the possibility to devote a few hours each day to sanctioning activity significantly reduces the customers expected cost. In particular, numerical examples show that the customers costs under an enforcement level may be only 2 percent higher than his costs in a situation in which all inventory is necessarily replenished on time.
Keywords: Just-In-Time, Customer-led supply chain, Replenishment on-time enforcement

چکیده
پاسخ سریع به تقاضای مشتری یک نقطه بزرگ است که باید در زنجیره تأمین به آن توجه زیادی شود. جنگ های مربوط به کنترل موجودی و منابع بین تأمین کندگان و مشتریان آنها، معمولا رایج است و به حالتی مربوط است که در آن هر زنجیره تأمین تلاش میکند تا انبار خود را به دلیل وجود گرانی کاهش دهد. برای اطمینان از این که، تأمین کنندگان تعهدات خود را برای تمامی درخواست ها انجام خواهند داد، مشتریان باید تشویق شوند و یا مجازاتی برای آنها در نظر گرفته شود. این مقاله، با سازمان های خریداری دست و پنجه نرم میکد که در آن یک قرار داد با تأمین‌کننده بر اساس استراتژی فقط در زمان، ارائه میشود.با مقدار دهی اولیه سیاست های موجود، مشتری به صورت بازیگر هدایت شده در بازی استاکل برگ در نظر گرفته شده و تأمین‌کننده را مجبود میکند تا موجودی خود را که باعث میشود مشتری به آن در آن واحد دسترسی داشته باشد، به روز نگه دارد. با استفاده از یک کلاس از توابع ضمانت اجرایی، ما نشان میدهیم که مشتری می‌تواند تأمین‌کننده را مجبور کند که موجودی را با استفاده از تحریم های غیر ضروری، در بالاترین میزان نگه دارد. به هر حال، بر خلاف انتظار، تشدید سطوح اجرایی می‌تواند باعث کاهش ظرفیت تأمین‌کننده برای پرکردن مجدد در زمان مورد نظر شود. متعاقبا، مشتری باید دقت اجرایی به منظور دریافت موجودی خود در آن واحد داشته باشد. داشتن امکان برای اختصاص دارد ساعت هایی از روز برای فعالیت های اجرایی، هزینه مربوط به مشتری را کاهش میدهد. یه ویژه، مثال های عددی نشان میدهند که، هزینه مشتری در یک سطح اجرایی ممکن است 2 درصد بیشتر از هزینه آن در حالتی باشد که تمامی موجودی های غیر ضروری در آن واحد پر میشوند.
کلمات کلیدی: فقط در زمان. ضوابط رهبری زنجیره تامین, دوباره پر کردن در زمان اجرای

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:12 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:37 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.