تاثیر روش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی روی قصد خرید مصرف کننده: دیدگاه تفاوت های جنسیت
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :84
بازدید روز گذشته :45
بازدید این هفته :84
بازدید این ماه :1616
مجموع آمار بازدید ها :801241

عنوان محصول: تاثیر روش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی روی قصد خرید مصرف کننده: دیدگاه تفاوت های جنسیت

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته مدیریت
تاریخ انتشار: 8 اسفند 1395
تاثیر روش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی روی قصد خرید مصرف کننده: دیدگاه تفاوت های جنسیت تاثیر روش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی روی قصد خرید مصرف کننده: دیدگاه تفاوت های جنسیت
توضیحات مختصر: روش دهان به دهان الکترونیکی برای مصرف کننده ها در انواع مختلف بررسی های آنلاین مصرف کننده دردسترس است که می تواند در کمک به تصمیم گیری های خرید تجارت الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد. مشتریان تایید می کنند که بررسی های آنلاین مصرف کننده در تعیین اعتبار eWOM و گرفتن تصمیم های خرید به آنها کمک می کنن...
تاثیر روش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی روی قصد خرید مصرف کننده: دیدگاه تفاوت های جنسیت تاثیر روش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی روی قصد خرید مصرف کننده: دیدگاه تفاوت های جنسیت


قیمت قیمت : 27000 تومان
تخفیف تخفیف: 2000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 22300 تومان
1285 بازدید
کد مقاله: TTC- 3218
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: 0

Effect of Electronic Word-Of-Mouth on Consumer Purchase Intention: The Perspective of Gender Differences
Abstract
Electronic word of mouth is available to customers in different types of online consumer reviews, which can be used to help them make e-commerce purchasing decisions. Customers acknowledge that online consumer reviews help them to determine eWOM credibility and to make purchasing decisions. This study uses surveys and multiple regression analysis to create an extended Elaboration Likelihood Model that describes the relationship between customer expertise, involvement, and rapport to acceptance and use of electronic word of mouth in making purchasing decisions. The study focuses on the cultural effects of gender on the extended Elaboration Likelihood Model and purchasing decisions in e-commerce virtual communities. Study results show that involvement has the most significant effect on perceived eWOM credibility. Study results show that perceived eWOM credibility has a significant effect on eWOM acceptance and intent to purchase. Study results also show the male customers have different e-commerce shopping behaviors than female customers.
Keywords: eWOM, E-commerce, Gender

چکیده
روش دهان به دهان الکترونیکی برای مصرف کننده ها در انواع مختلف بررسی های آنلاین مصرف کننده دردسترس است که می تواند در کمک به تصمیم گیری های خرید تجارت الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد. مشتریان تایید می کنند که بررسی های آنلاین مصرف کننده در تعیین اعتبار eWOM و گرفتن تصمیم های خرید به آنها کمک می کنند. این مطالعه از بررسی ها و آنالیز رگرسیون چندگانه برای ایجاد یک مدل احتمال ارزیابی بسط یافته استفاده می کند که رابطه ی بین تخصص، دربرگیری و ارتباط با پذیرش و استفاده از روش دهان به دهان الکترونیکی مشتری را در تصمیم گیری های خرید توصیف می کند. مطالعه روی تاثیرات فرهنگی جنسیت روی مدل احتمال ارزیابی بسط یافته و تصمیم های خرید در جوامع مجازی تجارت الکترونیکی تاکید دارد. نتایج بررسی نشان می دهند که حضور (دربرگیری) بیشترین تاثیر را روی اعتبار eWOM درک شده دارد. نتایج بررسی نشان می دهند که اعتبار eWOM درک شده دارای تاثیر عمده ای روی پذیرش eWOM و قصد خرید می باشد. نتایج بررسی همچنین نشان می دهند مشتریان مرد، رفتارهای خرید تجارت الکترونیکی متفاوتی نسبت به مشتریان زن دارند.
کلمات کلیدی: eWOM, تجارت الکترونیکی, جنسیت

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:7 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:13 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.