طراحی شبکه استراتژیک برای لجستیک معکوس و بازسازی با استفاده از ماژول‌های جدید و قدیمی محصول
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :58
بازدید روز گذشته :54
بازدید این هفته :318
بازدید این ماه :1061
مجموع آمار بازدید ها :800686

عنوان محصول: طراحی شبکه استراتژیک برای لجستیک معکوس و بازسازی با استفاده از ماژول‌های جدید و قدیمی محصول

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته مدیریت
تاریخ انتشار: سه شنبه 17 مهر 1398
طراحی شبکه استراتژیک برای لجستیک معکوس و بازسازی با استفاده از ماژول‌های جدید و قدیمی محصول طراحی شبکه استراتژیک برای لجستیک معکوس و بازسازی با استفاده از ماژول‌های جدید و قدیمی محصول
توضیحات مختصر: ایجاد شبکه‌های لجستیک معکوس (RL) برای تولیدکننده‌های تجهیزات اصلی مختلف (OEM’s)، از اهمیت چشمگیری برخوردار است. قوانین زیست‌محیطی مختلف مجبورند که OEM ها را مجبور کنند تا محصولاتی را که دوره اجاره و چرخه عمر آن‌ها پایان یافته است و یا مورداستفاده قرار گرفته‌اند، تحت ضمانت‌نامه‌هایی برای به حداقل رسا...
طراحی شبکه استراتژیک برای لجستیک معکوس و بازسازی با استفاده از ماژول‌های جدید و قدیمی محصول طراحی شبکه استراتژیک برای لجستیک معکوس و بازسازی با استفاده از ماژول‌های جدید و قدیمی محصول


قیمت قیمت : 33000 تومان
تخفیف تخفیف: 3000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 26700 تومان
354 بازدید
کد مقاله: TTC- 3790
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Elsevier

Strategic network design for reverse logistics and remanufacturing using new and old product modules
Abstract
Establishment of reverse logistics (RL) networks for various original equipment manufacturers (OEM’s) is gaining significant importance. Various green legislations are forcing OEMs to take back their used, endof- lease or end-of-life products, or products under warranty to minimize wastes and conserve resources. Therefore OEMs have turned to a better design of their products for maximum reuse and recycling and to retrieve back the used products through a network for reuse, remanufacture, recycle or disposal, so that maximum value can be achieved from their used products. However, designing of network points and assigning capacities to them depend not only on the volume of returned products but also on the demand for remanufactured products and the parts of used products. If OEMs are not able to add value to the used product, there would be no incentive to design a complex network. In this paper, a mathematical model for the design of a RL network is proposed. It is assumed that the returned products need to be consolidated in the warehouse before they are sent to reprocessing centres for inspection and dismantling. Dismantled parts are sent for remanufacturing or to the secondary market as spare parts. Recycling and disposal of these modules are also considered in the model. The use of the model is shown through its application in a numerical example.
Keywords: Reverse logistics, Network design, Product modularity, Cost, Remanufacturing

چکیده
ایجاد شبکه‌های لجستیک معکوس (RL) برای تولیدکننده‌های تجهیزات اصلی مختلف (OEM’s)، از اهمیت چشمگیری برخوردار است. قوانین زیست‌محیطی مختلف مجبورند که OEM ها را مجبور کنند تا محصولاتی را که دوره اجاره و چرخه عمر آن‌ها پایان یافته است و یا مورداستفاده قرار گرفته‌اند، تحت ضمانت‌نامه‌هایی برای به حداقل رساندن میزان زباله و حفظ منابع، بازگردانی نمایند. به همین منظور، OEM ها به دنبال یک طراحی بهتر از محصولات خود برای بیشینه‌سازی قابلیت استفاده مجدد، بازیافت و بازیابی محصولات استفاده شده از طریق یک شبکه برای استفاده مجدد، تولید مجدد، بازیافت و یا دفع آن‌ها هستند و در نتیجه می‌توانند از طریق محصولات استفاده شده خود به بیشترین ارزش دست یابند. بااین‌حال طراحی نقاط مختلف شبکه و تخصیص ظرفیت‌هایی به آن‌ها، تنها بستگی به حجم محصولات بازگردانده شده ندارد بلکه به میزان تقاضا برای محصولات بازسازی‌شده و بخش‌های محصولات استفاده شده نیز بستگی دارد. اگر OEM قادر به ایجاد ارزش برای محصولات استفاده شده نباشند، هیچ انگیزه‌ای برای طراحی یک شبکه پیچیده وجود نخواهد داشت. در این مقاله، یک مدل ریاضی برای طراحی یک شبکه RL پیشنهاد می‌شود. فرض می‌شود که محصولات بازگردانده شده قبل از ارسال آن‌ها به مراکز باز فرآوری برای بازرسی و انهدام، باید در انبارها جمع‌آوری شوند. بخش‌های تخریب‌شده برای بازسازی ارسال می‌شوند و یا اینکه به‌عنوان قطعات یدکی به بازارهای ثانویه ارسال می‌شوند. بازیابی و یا دفع این ماژول‌ها نیز در مدل پیشنهادی در نظر گرفته می‌شوند. نحوه استفاده از مدل از طریق کاربرد مدل در مثال‌های عددی شرح داده می‌شود.
کلمات کلیدی: لجستیک معکوس، طراحی شبکه، پیمانه‌ای بودن محصول، هزینه، بازسازی.

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:13 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:31 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.