دانلود فایل با شمار فاکتور
لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید
جدیدترین لغات واژهنامه
کشورهای شمال اروپا
آتش سوزی های جنگلی
دوسویه
نادیده گرفتن، دست انداخ
اجتناب ناپذیر، بی شفقت،
آمار بازدیدکنندگان
بازدید امروز :56
بازدید روز گذشته :54
بازدید این هفته :316
بازدید این ماه :1059
مجموع آمار بازدید ها :800684
بازدید روز گذشته :54
بازدید این هفته :316
بازدید این ماه :1059
مجموع آمار بازدید ها :800684
عنوان محصول: تکنیک های داده کاوی برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتری
توضیحات مختصر:
پیشرفت ها در تکنولوژی های امروزی، بازارهای بزرگ ارتباطات در سال های اخیر بوجود آورده اند. دنیای رقابتی امروزی به مدیریت ارتباط با مشتری نیاز دارد. تکنولوژی هایی مانند داده کاوی، انبار داده و نرم افزار مدیریت کمپین، ارتباط با مشتری را به یک زمینه جدیدی برای بررسی تبدیل کرده اند. داده کاوی، فرایندی اس...
|
تکنیک های داده کاوی برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتری |
قیمت : 31000 تومان
تخفیف: 1000 تومان
تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی: 26900 تومان
395 بازدید
کد مقاله: TTC-
3784
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Abstract
Advancements in todays technologies have made huge relationship markets in recent years. Today’s competitive world requires to manage customer relationship. Technologies such as data mining, data warehousing and campaign management software have made customer relationship a new area to deal with. Data mining is the process in which variety of techniques and models are used to find the relationships and the patterns related in different types of data, so that we can make accurate decisions using this patterns. The whole system purely depends on the decisions so the decision making process has much more importance in the field of data mining. The involvement of information technology revolution, and particularly in web area the opportunity to make better CRM increases. The system replaces traditional available offline systems. A business might use a data and create its own information to work. This information helps to construct a CRM model to deal with new emerging technologies. Here using previous available data is processed and new future decisions are generated.
چکیده
پیشرفت ها در تکنولوژی های امروزی، بازارهای بزرگ ارتباطات در سال های اخیر بوجود آورده اند. دنیای رقابتی امروزی به مدیریت ارتباط با مشتری نیاز دارد. تکنولوژی هایی مانند داده کاوی، انبار داده و نرم افزار مدیریت کمپین، ارتباط با مشتری را به یک زمینه جدیدی برای بررسی تبدیل کرده اند. داده کاوی، فرایندی است که در آن انواع تکنیک ها و مدل ها برای یافتن روابط و الگوهای مرتبط در انواع داده های مختلف استفاده می شوند، طوریکه می توانیم تصمیم های دقیقی با استفاده از این الگوها بگیریم. کل سیستم به تصمیم ها وابسته است، بنابراین، فرایند تصمیم گیری اهمیت زیادی در زمینه داده کاوی دارد. انقلاب فناوری اطلاعات مخصوصا در زمینه وب، فرصت ایجاد CRM بهتر را افزایش می دهد. سیستم، سیستم های آفلاین دردسترس سنتی را جایگزین می کند. تجارت ممکن است از داده ها استفاده کند و اطلاعات مختص خودش را برای عملکرد ایجاد کند. این اطلاعات به ساخت یک مدل CRM جهت رسیدگی به تکنولوژی های نوظهور جدید کمک می کند. در اینجا، داده های دردسترس قبلی پردازش می شوند و تصمیم های آتی جدید تولید می شوند.
تعداد صفحات انگلیسی:5
صفحه
تعداد صفحات فـارسـی:13
صفحه
- آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
- تلفن تماس: 09016347107
- تلفن ثابت : 35250068-041
- Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس ایمیل
- @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز تخصصی تلاش ترجمه از سال 1385 شروع به کار نموده است و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام شده است.
تمامی ترجمههای انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام میشوند. ترجمههای انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه میشود.