دانلود فایل با شمار فاکتور
لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید
جدیدترین لغات واژهنامه
کشورهای شمال اروپا
آتش سوزی های جنگلی
دوسویه
نادیده گرفتن، دست انداخ
اجتناب ناپذیر، بی شفقت،
آمار بازدیدکنندگان
بازدید امروز :23
بازدید روز گذشته :73
بازدید این هفته :471
بازدید این ماه :1172
مجموع آمار بازدید ها :813548
بازدید روز گذشته :73
بازدید این هفته :471
بازدید این ماه :1172
مجموع آمار بازدید ها :813548
عنوان محصول: یک راهکار مبتنی بر دادهکاوی برای کانال بازاریابی یک شرکت
دستهبندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار:
دوشنبه 10 مرداد 1396
توضیحات مختصر:
شرکتها نیازمند جمعآوری و تجزیهوتحلیل دادههای بازاریابی برای بهرهمندی از مزایای رقابتی در منطقه هستند. هدف این تحقیق استخراج دانش کانال بازاریابی شرکتهای بینالمللی برای بهبود کارایی سیستم بازاریابی است. فرآیندهای استاندارد صنعتی عرضی برای دادهکاوی (CRISP-DM) برای آنالیز دادههای جمعآوریشده ...
|
![]() | یک راهکار مبتنی بر دادهکاوی برای کانال بازاریابی یک شرکت |



543 بازدید
کد مقاله: TTC-
3458
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Abstract
Firms need to collect and analyze marketing data in order to have a competitive advantage in the sector. The aim of this research
is to extract knowledge from an international firm’s marketing channel to improve the efficiency of the marketing system. The
Cross Industry Standard Process for Data Mining (CRISP-DM) is used to analyze the survey data. Data are clustered by applying
a Kohonen Self Organizing Map (SOM) to reduce the attributes. Anomaly detection analysis is applied. We generate a C5.0
Decision Tree (DT) model used for predicting the marketing channel firms’ complaints with very high accuracy. Decision rules
are also extracted.
چکیده
شرکتها نیازمند جمعآوری و تجزیهوتحلیل دادههای بازاریابی برای بهرهمندی از مزایای رقابتی در منطقه هستند. هدف این تحقیق استخراج دانش کانال بازاریابی شرکتهای بینالمللی برای بهبود کارایی سیستم بازاریابی است. فرآیندهای استاندارد صنعتی عرضی برای دادهکاوی (CRISP-DM) برای آنالیز دادههای جمعآوریشده استفاده میشود. دادهها با استفاده از نگاشت خود سازمانده Kohonen (SOM) بهمنظور کاهش ویژگیها استخراج میشوند. آنالیز شناسایی غیرعادی برای تجزیهوتحلیلها استفاده میشود. ما یک مدل درخت تصمیم (DT) C5.0 را برای پیشگویی کانال بازاریابی شرکتها ایجاد نمودهایم که دارای دقت بسیار بالایی است. علاوه بر این قوانین تصمیم نیز استخراج شدهاند.

