شبکه Bayesian و آنتولوژی مدل احتمالی ایجاد شده از مدل اعتماد برای مدیریت SLA در سرویس های ابری
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :53
بازدید روز گذشته :54
بازدید این هفته :313
بازدید این ماه :1056
مجموع آمار بازدید ها :800681

عنوان محصول: شبکه Bayesian و آنتولوژی مدل احتمالی ایجاد شده از مدل اعتماد برای مدیریت SLA در سرویس های ابری

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: سه شنبه 30 فروردين 1396
شبکه Bayesian و آنتولوژی مدل احتمالی ایجاد شده از مدل اعتماد برای مدیریت SLA در سرویس های ابری شبکه Bayesian و آنتولوژی مدل احتمالی ایجاد شده از مدل اعتماد برای مدیریت SLA در سرویس های ابری
توضیحات مختصر:

برای ایجاد سرویس های وابسته به تقاضای ابری، ارائه دهندگان ابر و مشتریان از قرار داد سطح سرویس (SLA) استفاده میکنند که قرار داری در سطح سرویس مهیا شده و هزینه های مربوطه آن است. متاسفانه، SLA یک قرار دارد پویا در ابر نیست و دامنه آن در نیازهای مشتری برای انتخاب ارائه دهنده، گیج کننده است.

شبکه Bayesian و آنتولوژی مدل احتمالی ایجاد شده از مدل اعتماد برای مدیریت SLA در سرویس های ابری شبکه Bayesian و آنتولوژی مدل احتمالی ایجاد شده از مدل اعتماد برای مدیریت SLA در سرویس های ابری


قیمت قیمت : 34000 تومان
تخفیف تخفیف: 2500 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 28100 تومان
503 بازدید
کد مقاله: TTC- 3406
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: IEEE

Bayesian Network, and Probabilistic Ontology Driven Trust Model for SLA Management of Cloud Services
Abstract

To provide on-demand Cloud services, Cloud
providers and customers are used to sign Service Level
Agreement (SLA), which is an agreement on the level of service
provided and its associated cost. Unfortunately, SLA is not as
dynamic as the Cloud and the criteria on which a customer relies
to select a provider can be of problematic nature. The provider
must optimize its resources although he cannot predict the
customer behavior that can make varying requests. This can have
a direct impact on the availability of resources and thus may lead
to SLA violations. To cope with this issue, we propose a
framework that allows the customer to choose a trusted provider
based on its reputation calculated using a Bayesian network and
continuously updated via a Cloud directory. Moreover, we
propose a smart and dynamic SLA scheme that uses a
probabilistic ontology capable of detecting potential violations of
contract parameters; in addition, it alerts the service provider
about these violations. To evaluate our model we used data
extracted from Amazon Web Service Elastic Cloud Compute and
Google Compute Engine SLAs to simulate our proposal s
environment. The results of our experiments show the
effectiveness of probabilistic ontology for predicting SLA
violation throughout some SLA parameters applied in Cloud
environment

Keywords: Cloud, Cloud Service Level Agreement, Trust, probabilistic Ontology, Bayesian networks, SLO, QoS.

چکیده

برای ایجاد سرویس های وابسته به تقاضای ابری، ارائه دهندگان ابر و مشتریان از قرار داد سطح سرویس (SLA) استفاده میکنند که قرار داری در سطح سرویس مهیا شده و هزینه های مربوطه آن است. متاسفانه، SLA یک قرار دارد پویا در ابر نیست و دامنه آن در نیازهای مشتری برای انتخاب ارائه دهنده، گیج کننده است.

نهیا کننده باید منابعی را که در آن رفتار مشتری قابل پیشبینی نیست، بهینه سازی کند تا به درخواست های مختلف بتواند پاسخ دهد. این مار یک تاثیر مستقیم در دست رس پذیری منابع داشته و باعث ایجاد تناقضاتی در SLA میشود. برای کنار آمدن با این مسئله، ما یم چارچوب ارائه میدهیم که به مشتری اجازه میدهد که ارائه دهنده مورد اعتماد را بر اساس اعتبار به دست آمده از یک شبکه Bayesian انتخاب کرده و این انتخاب بر اساس دایرکتوری ابر به روز رسانی شود.

علاوه بر این، ما یک طرح SLAهوشمند و پویا را ارائه میکنیم که از آنتولوژی احتمالی با قدرت تشخصیص پتانسیل تخلف پارامترهای قراردادی، استفاده میکند. علاوه بر این، ابن روش به ارائه دهنده سرویس در مورد تخلفات هشدار میدهد. برای ارزیابی روش پیشنهادی خود، ما از داده های استخراج شده از سرویس ابری آمازن و SLA موتور جستجوی گوگل استفاده کردیم.

نتایج  آزمایشات ما کارایی آنتولوژی احتمالی را برای پیش بینی تخلفات SLA از طریق برخی از پارامترهای SLA اعمال شده در محیط ابری، نشان میدهد.

کلمات کلیدی: ابر، قرارداد سطح سرویس ابری، قابلیت اعتماد، آنتولوژی احتمالی، شبکه های Bayesian، SLO, QoS

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:7 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:21 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.