دانلود فایل با شمار فاکتور
لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید
جدیدترین لغات واژهنامه
کشورهای شمال اروپا
آتش سوزی های جنگلی
دوسویه
نادیده گرفتن، دست انداخ
اجتناب ناپذیر، بی شفقت،
آمار بازدیدکنندگان
بازدید امروز :53
بازدید روز گذشته :54
بازدید این هفته :313
بازدید این ماه :1056
مجموع آمار بازدید ها :800681
بازدید روز گذشته :54
بازدید این هفته :313
بازدید این ماه :1056
مجموع آمار بازدید ها :800681
عنوان محصول: یک رویکرد قیمت گذاری پویا برای محصولات بازگشتی در طراحی شبکه های لاجستیک رو به جلو / معکوس یکپارچه.
توضیحات مختصر:
در راستای دهه اخیر، فشارهای زیاد در مورد نیازمندی های اجتماعی و محیطی، موجب ایجاد انگیزه ای در طراحی شبکه های لاجستیک معکوس شد. در این مقاله، ما مسئله طراحی و برنامه ریزی چند پله، چند دوره، چند کالا و ظرفیتی شبکه لجستیک معکوس/ رو به جلوی یکپارچه را بررسی میکنیم. محصولات بازگشتی با در نظر گرفتن سطح ک...
|
یک رویکرد قیمت گذاری پویا برای محصولات بازگشتی در طراحی شبکه های لاجستیک رو به جلو / معکوس یکپارچه. |
قیمت : 39000 تومان
تخفیف: 4000 تومان
تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی: 31100 تومان
571 بازدید
کد مقاله: TTC-
3387
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Abstract
During the last decade, the stringent pressures from environmental and social requirements
have spurred an interest in designing a reverse logistics network. In this paper,
we address the problem of designing and planning a multi-echelon, multi-period, multicommodity
and capacitated integrated forward/reverse logistics network. Returned products
are categorized with respect to their quality levels, and a different acquisition price is
offered for each return type. Furthermore, the reservation incentive of customers, the
expected price of customers for one unit of used product described by uniform distribution,
is applied to model the customers return willingness. Due to the fact that the remaining
worthwhile value in the used products is the corporations key motivation for buying them
from customers, a dynamic pricing approach is developed to determine the acquisition
price for these products and based on it determine the percentage of returned products collected
from customer zones. The used products acquisition prices at each time period are
determined based on the customers return willingness by each collection center.
A novel mixed-integer linear programming is developed to consider dynamic pricing
approach for used products, forward/reverse logistics network configuration and inventory
decisions, concurrently. The presented model is solved by commercial solver CPLEX for
some test problems. Computational results indicate that the effect of a dynamic pricing
approach for used products versus a static pricing one, and the linearization of pricing concept
for this model have the acceptable solution. In addition, sensitivity analysis is conducted
to show the performance of the proposed model.
چکیده
در راستای دهه اخیر، فشارهای زیاد در مورد نیازمندی های اجتماعی و محیطی، موجب ایجاد انگیزه ای در طراحی شبکه های لاجستیک معکوس شد. در این مقاله، ما مسئله طراحی و برنامه ریزی چند پله، چند دوره، چند کالا و ظرفیتی شبکه لجستیک معکوس/ رو به جلوی یکپارچه را بررسی میکنیم. محصولات بازگشتی با در نظر گرفتن سطح کیفیت آنها مجموعه بندی میشوند و یک قیمت خرید متفاوت برای هر نوع بازگشت تعریف میشود. علاوه بر این، انگیزه رزرو مشتری ها، قیمت مورد انتظار برای مشتری ها در یک واحد محصول استفاده شده، با استفاده از یک توزیع واحد بیان شده و به مدل تمایلات بازگشتی مشتری اعمال میشود. به دلیل این حقیقت که مقادیر باقی مانده زیادی در محصولات استفاده شده، سهمی در انگیزه برای خرید آنها از مشتری ها دارد، یک رویکرد قیمت گذاری پویا برای تعیین قیمت برای محصولات ارائه میشود. این قیمت بر اساس تعیین درصد محصولات بازگشتی جمع آوری شده از ناحیه های مشتری به دست میاید. قیمت کسب شده محصولات استفاده شده در هر دوره زمانی بر اساس تمایلات بازگشتی مشتری توسط هر مرکز جمع آوری به دست میاید. یک رویکرد برنامه ریزی خطی ترکیبی برای در نظر گرفتن رویکرد قیمت گذاری پویا برای محصولات استفاده شده، پیکربندی شبکه لجستیک روبه جلو/معکوس و تصمیمات موجودیت استفاده میشود. مدل پیشنهاد شده با استتفاده از CPLEX تجاری برای برخی از مسائل حل میشود. نتایج عددی نشان میدهد که تاثیر رویکرد قیمت گذاری پویا برای محصولات متفاوت یک رویکرد ایستا است و خطی سازی مفهوم قیمت گذاری برای این مدل راه حل مورد قبول است. علاوه بر این، تحلیل حساسیت برای نشان دادن کارایی رویکرد پیشنهادی بیان میشود.
تعداد صفحات انگلیسی:21
صفحه
تعداد صفحات فـارسـی:39
صفحه
- آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
- تلفن تماس: 09016347107
- تلفن ثابت : 35250068-041
- Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس ایمیل
- @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز تخصصی تلاش ترجمه از سال 1385 شروع به کار نموده است و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام شده است.
تمامی ترجمههای انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام میشوند. ترجمههای انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه میشود.