فناوری های اطلاعات بعنوان کانال حیاتی برای استراتژی ارتباطات الکترونیکی داخلی
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :52
بازدید روز گذشته :54
بازدید این هفته :312
بازدید این ماه :1055
مجموع آمار بازدید ها :800680

عنوان محصول: فناوری های اطلاعات بعنوان کانال حیاتی برای استراتژی ارتباطات الکترونیکی داخلی

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 بهمن 1395
فناوری های اطلاعات بعنوان کانال حیاتی برای استراتژی ارتباطات الکترونیکی داخلی فناوری های اطلاعات بعنوان کانال حیاتی برای استراتژی ارتباطات الکترونیکی داخلی
توضیحات مختصر: استفاده از ابزارهای بازاریابی سنتی با هدف افزایش تاثیربخشی و کارایی درون سازمان ها توسط محققان مختلف مورد مطالعه قرار گرفته است. این عنوان با نام بازاریابی داخلی (IM) شروع به تعریف کارمندان بعنوان مشتریان داخلی می پردازد برای افرادی که سازمان باید گروهی از نیازها و انتظارات را به منظور دستیابی به ...
فناوری های اطلاعات بعنوان کانال حیاتی برای استراتژی ارتباطات الکترونیکی داخلی فناوری های اطلاعات بعنوان کانال حیاتی برای استراتژی ارتباطات الکترونیکی داخلی


قیمت قیمت : 25000 تومان
تخفیف تخفیف: 3000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 19500 تومان
483 بازدید
کد مقاله: TTC- 3208
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.

Journal: 0

Information Technologies as a Vital Channel for an Internal E-Communication Strategy
Abstract
The use of traditional marketing tools with the purpose to increase effectiveness and efficacy within organizations has been studied among different authors. This topic known as internal marketing (IM) starts defining employees as internal clients to whom the organization must satisfy a group of needs and expectations to achieve their engagement and motivation on work, looking forward to increased productivity and competitively within the organization. Among the most important aspects and maybe the least discussed on IM are the information technologies (IT), in first place, as a method to ease the work increasing the labor life quality (LLQ). Furthermore, the information technologies are a vital channel to develop an internal e-communication (internal electronic communication) effective strategy. In both cases, the new technologies give enormous possibilities as sup­ porting strategies to IM, allowing the organization to have a direct and permanent relationship with its workers in any place, important aspect to have a successful integration, and participation on the global economy. The present article talks about the challenges and possibilities that offer the IT as IM support, mainly, being an important channel to the internal e-communication.

چکیده
استفاده از ابزارهای بازاریابی سنتی با هدف افزایش تاثیربخشی و کارایی درون سازمان ها توسط محققان مختلف مورد مطالعه قرار گرفته است. این عنوان با نام بازاریابی داخلی (IM) شروع به تعریف کارمندان بعنوان مشتریان داخلی می پردازد برای افرادی که سازمان باید گروهی از نیازها و انتظارات را به منظور دستیابی به تعهد و انگیزه شان به کار با جستجو برای بهره وری و رقابت زیاد درون سازمان برآورده سازد. در میان مهم ترین جنبه ها و شاید کمتر بحث شده در رابطه با IM، فناوری های اطلاعات (IT) در وهله اول، بعنوان روشی برای سهولت کار با افزایش کیفیت عمر نیروی انسانی (LLQ) قرار دارد. بعلاوه، فناوری های اطلاعات، کانالی حیانی برای توسعه ی استراتژی موثر ارتباطات الکترونیکی (ارتباطات الکترونیکی داخلی) می باشند. در هر دو مورد، فناوری های جدید، امکانات زیادی را در پشتتیبانی از استراتژی ها برای IM، ارائه می کنند، و این امکان را به سازمان می دهند تا رابطه مستقیم و دائمی با کارکنانش در هر محلی داشته باشد که جنبه مهم، داشتن انسجام و مشارکت موفق در اقتصاد جهانی است. مقاله موجود در رابطه با چالش ها و احتمالاتی بحث می کند که IT را بعنوان پشتیبان IM، عمدتا یک کانال مهم برای ارتباطات الکترونیکی داخلی عرضه می کنند.
تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:8 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:10 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.