دانلود فایل با شمار فاکتور
لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید
جدیدترین لغات واژهنامه
کشورهای شمال اروپا
آتش سوزی های جنگلی
دوسویه
نادیده گرفتن، دست انداخ
اجتناب ناپذیر، بی شفقت،
آمار بازدیدکنندگان
بازدید امروز :29
بازدید روز گذشته :97
بازدید این هفته :404
بازدید این ماه :1105
مجموع آمار بازدید ها :813481
بازدید روز گذشته :97
بازدید این هفته :404
بازدید این ماه :1105
مجموع آمار بازدید ها :813481
عنوان محصول: تشخیص نظر در متن کوتاه با استفاده از طبقه بندی کننده ها و شاخص گذاری معنایی
دستهبندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار:
دوشنبه 30 مرداد 1397
توضیحات مختصر:
محبوبیت شبکه های اجتماعی توجه زیادی را از سوی شرکت ها بخود جلب کرده است. تعداد در حال رشد کاربران متصل به شبکه و پیام های ارسال شده در هر روز، این محیط ها را برای تشخیص نیازها، تمایلات، نظرات و سایر اطلاعات جالبی که می توانند برای واحدهای بازاریابی و فروش قابل استفاده باشند، به محیط های مثمرثمری تبد...
|
![]() | تشخیص نظر در متن کوتاه با استفاده از طبقه بندی کننده ها و شاخص گذاری معنایی |




481 بازدید
کد مقاله: TTC-
3637
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Abstract
The popularity of social networks has attracted attention of companies. The growing amount of connected users and messages posted per day make these environments fruitful to detect needs, tendencies, opinions, and other interesting information that can feed marketing and sales departments. However, the most social networks impose size limit to messages, which lead users to compact them by using abbreviations, slangs, and symbols. As a consequence, these problems impact the sample representation and degrade the classification performance. In this way, we have proposed an ensemble system to find the best way to combine the state-of-the-art text processing approaches, as text normalization and semantic indexing techniques, with traditional classification methods to automatically detect opinion in short text messages. Our experiments were diligently designed to ensure statistically sound results, which indicate that the proposed system has achieved a performance higher than the individual established classifiers.
چکیده
محبوبیت شبکه های اجتماعی توجه زیادی را از سوی شرکت ها بخود جلب کرده است. تعداد در حال رشد کاربران متصل به شبکه و پیام های ارسال شده در هر روز، این محیط ها را برای تشخیص نیازها، تمایلات، نظرات و سایر اطلاعات جالبی که می توانند برای واحدهای بازاریابی و فروش قابل استفاده باشند، به محیط های مثمرثمری تبدیل کرده است. با این حال، اکثر شبکه های اجتماعی محدودیت اندازه برای پیام ها در نظر می گیرند که باعث می شود که کاربران برای خلاصه سازی از اختصارات، اصطلاحات عامیانه و نمادها استفاده کنند. در نتیجه، این مسائل روی نمایش نمونه تاثیر می گذارند و کارایی طبقه بندی را کاهش می دهند. در این راستا، یک سیستم جمعی برای یافتن بهترین راه برای ترکیب راهکارهای پردازش متن جدید، همانند تکنیک های نرمال سازی متن و شاخص گذاری معنایی، همراه با روش های طبقه بندی سنتی برای تشخیص خودکار نظر در پیام های متن کوتاه پیشنهاد می کنیم. آزمایش های ما همراه با تلاش به منظور تضمین نتایج برجسته از نظر آماری طراحی شدند که نشان می دهند که سیستم پیشنهادی به کارایی بالاتر از طبقه بندی کننده های ایجاد شده بصورت تکی (انحصاری) دست یافته است.

