تحلیل، طبقه بندی، و تفسیر احساسات در توییت های مربوط به کاربران نرم افزار
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :53
بازدید روز گذشته :54
بازدید این هفته :313
بازدید این ماه :1056
مجموع آمار بازدید ها :800681

عنوان محصول: تحلیل، طبقه بندی، و تفسیر احساسات در توییت های مربوط به کاربران نرم افزار

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: 18 تير 1397
تحلیل، طبقه بندی، و تفسیر احساسات در توییت های مربوط به کاربران نرم افزار تحلیل، طبقه بندی، و تفسیر احساسات در توییت های مربوط به کاربران نرم افزار
توضیحات مختصر: توییتر، توسعه دهنده‌های نرم افزار را قادر می‌کند تا واکنش‌های کاربران برای نرم افزارهای جدید ارائه شده را ردیابی کنند. چنین اطلاعاتی گاها در شکل احساسات بیان می‌شود و می‌تواند باعث افزایش قدرت و ایجاد اطلاعات زیاد برای روند ارائه نرم افزار شود. به هر حال، به دست آوردن خودکار و تفسیر ساختارهای چند بع...
تحلیل، طبقه بندی، و تفسیر احساسات در توییت های مربوط به کاربران نرم افزار تحلیل، طبقه بندی، و تفسیر احساسات در توییت های مربوط به کاربران نرم افزار


قیمت قیمت : 34500 تومان
تخفیف تخفیف: 1500 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 29550 تومان
733 بازدید
کد مقاله: TTC- 3355
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: AIPpublishing 2017,

Analyzing, Classifying, and Interpreting Emotions in Software Users’ Tweets
Abstract
Twitter enables software developers to track users’ reactions to newly released systems. Such information, often expressed in the form of raw emotions, can be leveraged to enable a more informed software release process. However, automatically capturing and interpreting multi-dimensional structures of human emotions expressed in Twitter messages is not a trivial task. Challenges stem from the scale of the data available, its inherently sparse nature, and the high percentage of domainspecific words. Motivated by these observations, in this paper we present a preliminary study aimed at detecting, classifying, and interpreting emotions in software users’ tweets. A dataset of 1000 tweets sampled from a broad range of software systems’ Twitter feeds is used to conduct our analysis. Our results show that supervised text classifiers (Naive Bayes and Support vector Machines) are more accurate than general-purpose sentiment analysis techniques in detecting general and specific emotions expressed in software-relevant Tweets.

چکیده
توییتر، توسعه دهنده‌های نرم افزار را قادر می‌کند تا واکنش‌های کاربران برای نرم افزارهای جدید ارائه شده را ردیابی کنند. چنین اطلاعاتی گاها در شکل احساسات بیان می‌شود و می‌تواند باعث افزایش قدرت و ایجاد اطلاعات زیاد برای روند ارائه نرم افزار شود. به هر حال، به دست آوردن خودکار و تفسیر ساختارهای چند بعدی احساسات انسان که در پیام‌های توییتر ارائه شده است، یک رویه بدیهی نیست. ریشه‌های چالش در مقیاس داده‌های در دسترس، تعداد زیاد از کلمات و طبیعت دامنه ویژه کلمات است. بر اساس انگیزه ایجاد شده از این مشاهدات، در این مقاله، ما یک مطالعه اولیه با هدف شناسایی، طبقه بندی و تفسیر احساسات در توییت های مربوط به کاربران سیستم‌های نرم افزاری ارائه می‌کنیم. یک مجموعه داده از 1000 توییت، از یک بازه بزرگ از سیستم‌های نرم افزای، استفاده می‌شود. فید (خوراک خبری) توییتر برای انجام تحلیل‌های ما استفاده می‌شود. نتایج ما نشان می‌دهد که طبقه بندهای متنی قوی (بیز نیو و ماشین‌های بردار پشتیبان) بسیار دقیق تر از رویکردهای تحلیل احساس عمومی در شناسایی احساسات ویژه و عمومی موجود در توییت های مربوط به نرم افزار هستند.
کلمات کلیدی: توییتر، احساسات اجتماعی، واکنش‌های کاربران،بقه بندهای متنی قوی

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:6 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:14 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.