مدیریت دانش و داده کاوی برای بازاریابی
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :53
بازدید روز گذشته :54
بازدید این هفته :313
بازدید این ماه :1056
مجموع آمار بازدید ها :800681

عنوان محصول: مدیریت دانش و داده کاوی برای بازاریابی

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 اسفند 1396
مدیریت دانش و داده کاوی برای بازاریابی مدیریت دانش و داده کاوی برای بازاریابی
توضیحات مختصر: به دلیل توسعه و تکثیر سیستم‌های اطلاعاتی و تکنولوژی، کسب و کار به صورت قابل توجهی توانایی و ظرفیت خود را برای جمع کردن تعداد زیادی از داده‌های کاربران در پایگاه داده‌های بزرگ را افزایش داده‌اند. به هر حال، بسیاری از این نمونه‌های بازاریابی، بینشی در ویژگی‌های مشتری و الگوهای خرید آنها که ناشناخته و ...
مدیریت دانش و داده کاوی برای بازاریابی مدیریت دانش و داده کاوی برای بازاریابی


قیمت قیمت : 28000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 25200 تومان
513 بازدید
کد مقاله: TTC- 3341
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Elsevier

Knowledge management and data mining for marketing
Abstract
Due to the proliferation of information systems and technology, businesses increasingly have the capability to accumulate huge amounts of customer data in large databases. However, much of the useful marketing insights into customer characteristics and their purchase patterns are largely hidden and untapped. Current emphasis on customer relationship management makes the marketing function an ideal application area to greatly benefit from the use of data mining tools for decision support. A systematic methodology that uses data mining and knowledge management techniques is proposed to manage the marketing knowledge and support marketing decisions. This methodology can be the basis for enhancing customer relationship management.
Keywords: Data mining; Knowledge management; Marketing decision support; Customer relationship management

چکیده
به دلیل توسعه و تکثیر سیستم‌های اطلاعاتی و تکنولوژی، کسب و کار به صورت قابل توجهی توانایی و ظرفیت خود را برای جمع کردن تعداد زیادی از داده‌های کاربران در پایگاه داده‌های بزرگ را افزایش داده‌اند. به هر حال، بسیاری از این نمونه‌های بازاریابی، بینشی در ویژگی‌های مشتری و الگوهای خرید آنها که ناشناخته و یا بدون استفاده است، ارائه می‌کنند. امروزه، تاکید روی مدیریت ارتباط مشتری موجب می‌شود که تابع بازاریابی یک کاربرد ایده آل برای سودرسانی زیاد با استفاده از ابزارهای داده کاوی و تصمیم گیری باشد. یک روش سیستماتیک که از داده کاوی و رویکردهای مدیریت دانش استفاده می‌کند، برای مدیریت دانش بازاریابی و پشتیبانی از تصمیمات ارائه می‌شود. این روش می‌تواند اساسی برای بهبود مدیریت ارتباط مشتری باشد.
کلمات کلیدی: داده کاوی، مدیریت دانش، پشتیبانی از تصمیم گیری، مدیریت ارتباط مشتری

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:11 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:18 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.