دانلود فایل با شمار فاکتور
لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید
جدیدترین لغات واژهنامه
کشورهای شمال اروپا
آتش سوزی های جنگلی
دوسویه
نادیده گرفتن، دست انداخ
اجتناب ناپذیر، بی شفقت،
آمار بازدیدکنندگان
بازدید امروز :58
بازدید روز گذشته :54
بازدید این هفته :318
بازدید این ماه :1061
مجموع آمار بازدید ها :800686
بازدید روز گذشته :54
بازدید این هفته :318
بازدید این ماه :1061
مجموع آمار بازدید ها :800686
عنوان محصول: آموزش زیستمحیطی: یک استراتژی برای آینده
توضیحات مختصر:
اهداف آموزش زیستمحیطی (EE) ایجاد یک شهروند باسواد در مورد مسائل زیستمحیطی است که دارای انگیزه و تعهد بالایی برای اقدام در مورد مسائل زیستمحیطی ناشی از تغییرات اقلیمی بهمنظور حفاظت از زیستگاه و گونههای در معرض خطر ناشی از کمبود آب است. آموزش زیستمحیطی در مورد جذب دانشجویان، اعضای جامعه، سیاستگ...
|
آموزش زیستمحیطی: یک استراتژی برای آینده |
قیمت : 30000 تومان
تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی: 27000 تومان
456 بازدید
کد مقاله: TTC-
3664
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Abstract
Many foundations recognize the critical role of education
in all environmental efforts: laying the groundwork for
building a thoughtful, informed, and active citizenry. A
belief in the power of individual action and a commitment
to involving all sectors of society in environmental
decision-making have led many in the philanthropic
community to increase their support of efforts to facilitate
dialogue, encourage environmentally responsible
behavior, improve access to the out-of-doors and natural
resources, and promote environmental justice and equity.
Some of these efforts may be categorized under community
development, youth engagement, climate justice,
or communications, but many may also be classified as
forms of environmental education.
Whatever term is used, this commitment to ensuring
participation and awareness for young and old alike is
demonstrated by the more than 2,000 foundation awards
totaling more than $92 million1 that were made in the
area of environmental education in 2007. The past five
years have seen a 70 percent increase in the amount of
funding provided to efforts so classified, signaling an
enhanced level of interest in education as an effective
strategy for environmental protection—one that has the
potential not only to affect the results of specific on-theground
environmental campaigns but also to produce
broader social change. Add to this funding increase the
efforts classified under terms other than “environmental
education,” and the impressive level of interest in the
movement for citizen participation in and engagement
with environmental causes becomes evident.
However, even with this notable increase in interest and
support, funding for environmental education still lags
in comparison with other areas of environmental grantmaking,
such as habitat restoration, conservation, and
resource management. In 2007, grants that could be considered
to fall under environmental education represented
barely 4 percent of all grants in the area of “environment
and animals” and 0.3 percent of all foundation giving
overall.2
In light of the demonstrated commitment of so many
foundations to environmental education in all its forms
and the tremendous potential for growth in this area, the
time is ripe for a dialogue on future directions for support.
Important next steps include broadening the definition
of “environmental education” to recognize it as a
process of lifelong learning; building the field’s research
base—particularly through longitudinal,
interdisciplinary studies; continuing to
hone and disseminate best practices; and
developing a richer understanding of how
environmental education can most effectively
work in concert with science,
activism, and policy efforts to achieve
maximum results on the ground.
چکیده
اهداف آموزش زیستمحیطی (EE) ایجاد یک شهروند باسواد در مورد مسائل زیستمحیطی است که دارای انگیزه و تعهد بالایی برای اقدام در مورد مسائل زیستمحیطی ناشی از تغییرات اقلیمی بهمنظور حفاظت از زیستگاه و گونههای در معرض خطر ناشی از کمبود آب است. آموزش زیستمحیطی در مورد جذب دانشجویان، اعضای جامعه، سیاستگذاران، جوانها و افراد مسن است. آموزش زیستمحیطی در مورد توانمندسازی، توسعه مهارتها و ایجاد فرصتهای عملی است. در بهترین حالت، آموزش زیستمحیطی قادر به ارائه تغییرات و امیدهایی است. این یک استراتژی است که مردم میتوانند برپایه اصول زیستمحیطی، اقتصادی و اجتماعی تصمیمات فعالانه و آگاهانهای را اتخاذ نمایند و منجر به ایجاد پایداری در بخشهای مختلف شوند. با تأکید بر این ارزشها بهمنظور هدایت اقدامات فردی و جمعی، آموزش زیستمحیطی به افراد اجازه میدهد که به کیفیت زندگی بهتری دست یابند.
بسیاری از مؤسسات، نقش حیاتی آموزش در تمامی تلاشهای زیستمحیطی را بهخوبی میدانند و زمینهسازیهای زیادی برای ایجاد شهروندان آگاه و فعال میکنند. اعتقاد به قدرت اقدام فردی و تعهد به دخالت در تمامی بخشهای جامعه بهمنظور انجام تصمیمگیریهای زیستمحیطی منجر شده است که بسیاری از افراد بشر دوست جامعه حمایت خود را برای تلاش در زمینه تسهیل گفتگوها، تشویق رفتارهای سازگار با محیطزیست، بهبود دسترسی به محیط بیرونی و ترویج عدالت و انصاف زیستمحیطی، افزایش دهند. برخی از این تلاشها میتوانند تحت توسعه جامع، مشارکت جوانان، عدالت اجتماعی و یا ارتباطات، طبقهبندی شوند ولی ممکن است بسیاری از آنها در قالب آموزشهای زیستمحیطی، طبقهبندی شوند. بااینحال، این تعهد برای اطمینان از مشارکت و آگاهی جوانان و بزرگسالان به بیش از 2000 جایزه و بیش از 92 میلیون دلار هزینه که در زمینه آموزش زیستمحیطی در سال 2007 مصرف شده است، به وجود آمده است. در 5 سال اخیر، افزایش 70 درصدی بودجه جهت انجام تلاشهای طبقهبندیشده، مشاهده گردیده است که نشاندهنده افزایش سطح علاقه به آموزش بهعنوان یک استراتژی مؤثر برای حفاظت از محیطزیست است- که احتمال دارد علاوه بر مؤثر بودن در نتایج مبارزات زیستمحیطی خاص، دارای تغییرات گستردهتر دیگری نیز باشد. اضافه کردن به این بودجه، میتواند تلاشهای طبقهبندیشده تحت شرایط غیر از "آموزش زیستمحیطی" را افزایش داده و سطح قابلتوجهی از علاقه به مشارکت شهروندان در تعامل با عوامل زیستمحیطی را آشکار سازد. بااینحال، با افزایش قابلملاحظه علاقه و حمایت، بودجه آموزش زیستمحیطی در مقایسه با سایر کمکهای مالی زیستمحیطی، بازسازی زیستگاه، حفاظت و مدیریت منابع، کمتر است. در سال 2007 میزان کمکهای مالی که در اختیار بخش آموزش زیستمحیطی قرار میگیرد، تقریباً برابر 4 درصد از کمکهای مالی در حوزه محیطزیست و حیوانات است و در کل 0.3 درصد از کل نیاز را فراهم میسازد. آموزش زیستمحیطی در تمامی اشکال، دارای پتانسیل بالایی برای رشد بوده و قادر به نمایش مسیرهای آتی برای حفظ محیطزیست است. گامهای مهم بعدی، عبارتاند از گسترش تعریف "آموزش زیستمحیطی" بهمنظور شناخت آن بهعنوان یک فرآیند یادگیری مادامالعمر، ایجاد یک پایگاه تحقیقاتی در این رشته و بهویژه از طریق انجام مطالعات طولی و بینرشتهای، ادامه و گسترش بهترین روشها، درک بیشتر از چگونگی تأثیر آموزش زیستمحیطی در هماهنگی با علم و درنهایت، انجام تلاشهای سیاسی برای دستیابی به بیشترین نتایج و بهترین نتایج در زمینه موردنظر. بهصورت بسیار سادهای، آموزش زیستمحیطی در مورد محیطزیست است. آموزش زیستمحیطی که مونور و سایر همکارانش آن را بهصورت گستردهای بهصورت یک رویکرد، یک فلسفه، یک ابزار و یک حرفه تعریف نمودهاند دارای به هدف اصلی است.
تعداد صفحات انگلیسی:16
صفحه
تعداد صفحات فـارسـی:17
صفحه
- آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
- تلفن تماس: 09016347107
- تلفن ثابت : 35250068-041
- Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس ایمیل
- @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز تخصصی تلاش ترجمه از سال 1385 شروع به کار نموده است و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام شده است.
تمامی ترجمههای انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام میشوند. ترجمههای انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه میشود.